با پرچم داران شیائومی به آینده سفر کنید

  • آرشیو
  • سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ۷:۴۴
    کد خبر :753403

انتظار برای معرفی جدیدترین پرچم داران برندهای مختلف گوشی موبایل از جمله شیائومی انتظار شیرینی است که خیلی از شما بی صبرانه آن را تجربه کرده اید. اینکه قدرتمندترین و جدیدترین برندهای معروف را در دستان خود گرفته و با آن کار کنید می تواند یکی از فوق العاده ترین و بهترین حس های دنیا باشد. هر ساله برندهای مختلف گوشی موبایل مانند سامسونگ، شیائومی، اپل، ال جی، هواوی و … جدیدترین گوشی موبایل خود همراه با طراحی و قابلیت های جدیدشان را تحت نام پرچم داران به دنیا عرضه می کنند. گوشی شیائومی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با محبوبیت فراوانی که این روزها در بازارهای جهانی پیدا کرده است مشتاقان زیادی چشم انتظار جدیدترین پرچم داران این برند معروف چینی هستند.

یکی از بزرگ ترین عرضه کنندگان گوشی شیائومی از جمله پرچم داران آن فروشگاه مجازی هوشمند 19کالاست. این سایت مجازی انواع مختلف گوشی شیائومی را با قیمت گوشی بسیار مناسب و مقرون به صرفه در اختیار شما قرار می دهد. در 19کالا شما می توانید با جدیدترین ها، ارزان ترین ها، گران ترین ها، پرفروش ترین های گوشی شیائومی و حتی محصولاتی که بیشترین تخفیف را خورده اند نیز آشنا شوید. در ادامه این متن با دو تا از بهترین و پرطرفدارترین پرچم داران شیائومی در سال 2020 شما را آشنا خواهیم کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

گوشی شیائومی مدل Mi 10 Pro یکی از پرطرفدارترین های این برند به شمار می آید که در فوریه 2020 به دنیا عرضه شد. طراحی چشمگیر و فوق العاده آن در نگاه اول نظر هر بیننده ای را به سمت خود جلب می کند. از طرفی قابلیت های جدید این گوشی شیائومی نیز داشتن آن را به رویایی شیرین برای هر کسی تبدیل خواهد کرد. رنگ های فوق العاده خاص سفید و آبی آن و حاشیه های بسیار کمی که در لبه های این گوشی شیائومی وجود دارد و همینطور نازک بودن و خمیدگی لبه ها به سمت داخل از Mi 10 Pro یک گوشی بی نهایت منحصر به فرد ساخته است.

شیائومی در ساخت این گوشی از طراحی هول پانچ بهره برده و باعث شده کار با آن بسیار راحت تر و دلچسب تر باشد. صفحه نمایش لمسی خازنی Super AMOLED همراه با رزولوشن 1080×2340 پیکسل و پوشش محافظ کورنینگ گوریلا گلس 5 در نوع خود بسیار عالی و خلاقانه است. این پوشش محافظ مانع از هر گونه خط و خش یا آسیبی به گوشی شیائومی شما خواهد شد. اینترنت فوق العاده آن و پشتیبانی از شبکه 5G نیز که نیازی به تعریف ندارد و هر کسی امروزه و در این عصر ارتباطات علاقه مند به استفاده از یک اینترنت پر سرعت و با کیفیت است و این مدل شیائومی قطعا این خواسته کاربرانش را برطرف نموده است.

اگر از دوربین این گوشی شیائومی بگوییم به جرات می توان گفت در اوایل سال 2020 کاملا بی رقیب بوده و یکی از خارق العاده ترین آپشن های Mi 10 Pro محسوب می شود. این گوشی شیائومی با یک ماژول چهارگانه پشتیبانی شده و لنز اصلی آن 108 مگاپیکسل است. شاید باورنکردنی باشد ولی واقعیت است و عکس ها و فیلم های بی نهایت با کیفیت و رویایی به ویژه عکس های پرتره خارق العاده ای برایتان خواهد ساخت. قیمت گوشی شیائومی Mi 10 Pro در مقایسه با این مزایا و ویژگی های جذاب بسیار مناسب و قابل قبول است. در 19 کالا هر چه بیشتر این پرچم دار فوق العاده شیائومی را بشناسید.

یکی دیگر از محبوب ترین پرچم داران شیائومی که با فروش زیادی در دنیا و همچنین در 19کالا رو به رو شد گوشی شیائومی مدل Redmi K30 Pro Zoom است. این پرچم دار فوق العاده شیائومی در مارس 2020 معرفی و در 4 آوریل 2020 روانه بازارهای دنیا شد تا به تنهایی بازار پرچم داران دنیا را در دست بگیرد.

از طراحی زیبا و منحصر به فرد آن هر چه بگوییم کم است. ظاهری بی نهایت خلاقانه و چشم نواز اولین چیزی است که نگاه ها را به سمت این گوشی شیائومی رویایی بر می گرداند. تنوع رنگ فوق العاده آن نیز یکی از مهم ترین دلایل زیبایی و البته محبوبیت فراوان آن محسوب می شود. رنگ های خاکستری، ارغوانی، بنفش، سفید و آبی آن دنیایی از زیباترین ها را خلق کرده و خاص ترین رنگ ها را در یک گوشی موبایل ایجاد کرده اند به ویژه رنگ های ارغوانی و بنفش آن که Redmi K30 Pro Zoom را به یکی از خاص ترین های بازار تبدیل کرده اند. یکی از موفق ترین قسمت های این گوشی شیائومی دوربین آن محسوب می شود. ماژول دوربین اصلی، دایره ای و بی نهایت منحصر به فرد است که بر جذابیت های این گوشی می افزاید ولی در عین زیبایی، کیفیتی فوق العاده نیز دارد. دوربین اصلی آن 64 مگاپیکسلی بوده و با کیفیت ترین عکس ها و فیلم ها را از لحظات زیبای زندگی شما ثبت خواهد کرد. ناگفته نماند دوربین سلفی آن نیز چیز محشری است. این دوربین به صورت پاپ آپ طراحی و تعبیه شده و با دوربین 20 مگاپیکسلی خود و یک سنسور واید، فوق العاده ترین عکس های سلفی را خلق خواهد کرد. باتری این گوشی شیائومی نیز یکی از بهترین ویژگی های آن به شمار می رود. یک باتری پر قدرت و بادوام 4700 میلی آمپری برای آن در نظر گرفته شده است که در کنار یک فست شارژ 33 واتی در حدود یک ساعت می تواند تا صد در صد گوشی شما را شارژ کند. گوشی شیائومی Redmi K30 Pro Zoom با قابلیت های منحصر به فردش و قیمت گوشی بسیار مناسبی که دارد سهم بزرگی از بازاهای دنیا را به خود اختصاص داده است. تصاویر زیبای آن را در 19کالا مشاهده کرده و این نکته را نیز فراموش نکنید که 19کالا این پرچم داران شیائومی و سایر مدل های این برند پر طرفدار را با قیمتی بسیار مناسب در اختیارتان قرار خواهد داد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید