با دکتر ساینا در هر زمان و مکان با پزشک خود در ارتباط باشید

  • آرشیو
  • پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ ۷:۳۵
    کد خبر :753856

با توجه به پیچیده شدن زندگی، افزایش فشار و استرس، آلودگی هوا و کشف انواع جدیدی از بیماری‌ها، همه ما نیاز داریم که یک پزشکِ همراه خود داشته باشیم. با شیوع ویروس کرونا و خطر ابتلا به این ویروس در مراکز درمانی و مطب پزشکان، ضرورت استفاده از یک سرویس مطمئن، تخصصی و شبانه‌روزی برای ارتباط و مشاوره آنلاین پزشکی روز به روز بیشتر حس می‌شود.

آیا در چند ماه اخیر به دنبال چنین مرکزی بوده‌اید؟ آیا دوست دارید بجای رفتن در مطب پزشکان، با آنها به صورت تلفنی و آنلاین گفتگو کنید؟ سامانه دکتر ساینا اولین سامانه تخصصی مشاوره آنلاین پزشکی 24 ساعته است. اگر بسیاری از اوقات به دنبال مشاوره تلفنی با پزشکان معتبر هستید، این مطلب را حتماً بخوانید. به شما می‌گوییم که چرا و چطور از این سرویس استفاده کنید.

کاربران دکتر ساینا چه کسانی هستند؟

تمام افراد در سراسر ایران می‌توانند از سامانه مشاوره آنلاین دکتر ساینا استفاده کنند. فرقی نمی‌کند شما یک خانم جوان هستید یا یک آقای میانسال و حتی یک نوجوان، همه افراد در تمام سنین می‌توانند از این سامانه برای برطرف کردن دغدغه‌های پزشکی و روانی خود استفاده کنند.

در سامانه دکتر ساینا بیش از 450 پزشک در 44 حوزه تخصصی، به شما مشاوره‌های تخصصی ارائه می‌کنند. متخصصان زنان و زایمان، عمومی، روانشناسی، دیابت، اورولوژی، تغذیه، قلب و عروق، پوست و مو و ده‌ها تخصص دیگر در دکتر ساینا به صورت شبانه روزی حضور دارند.

جالب است اگر بدانید که در سامانه مشاوره پزشکی دکتر ساینا بیش از یک میلیون مشاوره آنلاین و تلفنی موفق ثبت شده است که نشان دهنده اعتماد کاربران به سامانه دکتر ساینا است.

چه زمانی می‌توانید از سامانه دکتر ساینا استفاده کنید؟

همانطور که می‌دانید سامانه دکتر ساینا 24 ساعته آماده خدمت رسانی است. پشتیبانی این سامانه نیز 24 ساعته در کنار شماست. کارشناسان به شما کمک می‌کنند که چنانچه مشکل یا سوالی در دریافت مشاوره، انتخاب پزشک و.. داشته باشید، مطرح نمایید.

آنچه مشخص است سرویس مشاوره آنلاین پزشکی جایگزین مشاوره حضوری نیست بلکه مکمل آن است، بنابراین چنانچه پزشک از شما بخواهد که برای چکاپ و معاینات به مراکز درمانی مراجعه کنید، لطفاً اینکار را انجام دهید. با استفاده از سامانه دکتر ساینا شما در هر زمان و مکانی به خدمات پزشکی دسترسی دارید و می‌توانید تمام دغدغه‌های لحظه‌ای خود را با پزشکان و روانشناسان به اشتراک بگذارید.

چگونه می‌توان از خدمات سامانه استفاده کرد؟

شما می‌توانید با مراجعه به سایت www.drsaina.com عضو سامانه دکتر ساینا شوید یا با مراجعه به اپ استورهایی مانند بازار، گوگل پلی یا سایت دکتر ساینا، اپلیکیشن را روی گوشی همراه خود نصب کنید.

در اینصورت پس از عضویت می‌توانید بیماری مورد نظر خود را سرچ کنید و از بین لیست متخصصان با توجه به نظرات کاربران و تعداد مشاوره های ثبت شده پزشک مورد نظر خود را انتخاب نمایید، سپس با انتخاب گزینه مشاوره تلفنی پزشکی یا مشاوره آنلاین و پرداخت مبلغ مشاوره از خدمات خانواده دکتر ساینا بهره مند شوید.

دکتر ساینا چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

سامانه دکتر ساینا با شعار (دکتر ساینا نبض سلامتی) با در اختیار داشتن بیشترین تعداد مراجعه کننده خدمات زیر را ارائه می‌دهد:

• پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته و حتی در روزهای تعطیل شما را از مراجعه حضوری به پزشک در مواقع بحران و عدم دسترسی به کلینیک یا بیمارستان بی نیاز می‌کند.

• مشاوره‌های این سامانه به صورت آنلاین و تلفنی صورت می‌گیرد بنابراین محدودیت زمانی و مکانی وجود ندارد و با حذف هزینه‌های رفت و آمد می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.

• امکان مشاهده سوابق، رزومه و نظرات کاربران در مورد هر متخصص حق انتخاب را به شما می‌دهد و شما می‌توانید با توجه به موارد گفته شد پزشک مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

• در صورتیکه که بعد از مشاوره آنلاین پزشکی، اعلام نارضایتی داشته باشید کل مبلغ به شما عودت داده می‌شود.

• تمامی پزشکان در این سامانه توسط کمیته تخصصی پزشکی دکتر ساینا تایید شده اند بنابراین به راحتی می‌توانید به خدماتی که ارائه می‌دهند اعتماد داشته باشید.

• نوبت دهی آنلاین در این سامانه شما را از منتظر ماندن در صف‌های طولانی مدت خطوط تلفن رهایی می‌دهد.

• صفحه دانستنی‌های سلامت دکتر ساینا در راستای آگاه سازی مردم در حوزه سلامت اقدام به تولید محتوا در قالب محتوای صوتی، مقاله و ویدئو کرده است که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده می‌شود.

• دکتر ساینا دارای صفحه‌ای به نام بانک سلامت است که در این قسمت مجموعه کاملی از حوزه بهداشت و درمان اعم ازمعرفی بیماری‌ها، داروها، پزشکان، مراکز درمانی و داروخانه‌ها را جمع آوری کرده است که کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند.

به شما توصیه می‌کنیم درنگ نکنید، همین الان اپلیکیشن دکتر ساینا را روی گوشی خود نصب نمایید و تنها با چند کلیک سلامتی خود و اطرافیانتان را تضمین کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید