با برترین تولیدکننده محصولات چوبی آشنا شوید !

    کد خبر :793928

در صورتی که تجربه بازسازی خانه خود را داشته اید، قطعا برای تهیه اجزای چوبی از قبیل کابینت، کمد، درب و … اقدام به تحقیق برای شناخت تولیدکنندگان صنایع چوبی نموده اید. با وجود اینکه کارگاه های بسیاری در کشور اقدام به تولید صنایع چوبی می نمایند ، بسیاری از افراد تمایل به تهیه ملزومات از برندهای سرشناس دارند.

شرکت روماک یکی از برترین تولیدکنندگان محصولات چوبی می باشد. این شرکت با بهره گیری از به روز ترین ماشین آلات ، مرغوب ترین مواد اولیه و با به خدمت گرفتن کارشناسان و مهندسان خبره اقدام به تولید انواع درب ورودی و اتاقی، کابینت های تمام چوب و روکش چوب، کمد لباس جدید و سایر محصولات لوکس چوبی می نماید. در ادامه برخی از تولیدات Romak را معرفی می نماییم.

در ضد سرقت چوبی روماک دارای ساختاری مشابه درب های ترک می باشد. هسته این درب متشکل از یک ورق فولادی به ضخامت 1.5 میلیمتر بوده که سطح آن با انواع چوب های طبیعی از قبیل راش و روسی پوشانده می شود. نکته قابل توجه این است که لبه های درب ( نر درب ) نیز با چوب پوشانده می گردند. بر خلاف درب های ارزان قیمت، درب های ضد سرقت تولید شده توسط این شرکت دارای طراحی لوکس و زیبایی هستند.

از آنجایی که چوب به مرور زمان دچار تاب برداشتن می شود، این شرکت از فینگرجوینت در قسمت بائو و پاسار درب بهره می گیرد. این امر کمک می کند تا درب ماندگاری بیشتری داشته باشد. نکته قابل توجه در خصوص این برند، نصب درب ها در فضای حقیقی چهارچوب در شوروم می باشد. بدین معنی که کارفرمایان محترم قادر خواهند بود درب را باز و بسته نمایند و تمامی موارد را مورد بررسی قرار دهند. برای مشاهده انواع درب های کلاسیک و مدرن با روکش چوب طبیعی و یا رنگ پوششی ، به وبسایت www.romakcompany.com مراجعه نمایید. همچنین می توانید از شوروم روماک در شهر تهران به صورت حضوری بازدید نمایید.

مجله ساختمانی BUILD در سال 2020 روماک را به عنوان برترین تولیدکننده کابینت در ایران معرفی نمود. این مجله با در نظر گرفتن معیارهای متعدد نام این شرکت را در لیست تولیدکنندگان برتر ساختمانی قرار داد. برای مشاهده جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه به وبسایت این شرکت مراجعه نمایید.

انواع کابینت های چوبی، ام دی اف و هایگلاس براق و مات متناسب با فضای آشپزخانه کارفرمایان و سبک معماری داخلی طراحی می گردد. بهره گیری از یراق آلات مرغوب از قبیل بلوم اتریش و یا فانتونی از جمله ویژگی های بارز کابینت های تولیدی این برند می باشد. همچنین درب کابینت قابدار در سبک نئوکلاسیک با بهره گیری از بائو و پاسار و با تکنیک کام و زبانه کردن ساخته می شود، به همین جهت چوب به کار برده شده در ساختار درب دچار تاب دیدگی نمی گردد. لازم به ذکر است تمامی کابینت های روماک دارای تاج، پاخور و دورکوب هستند.

نکته حائز اهمیت در تولید فرآورده های چوبی، بهره گیری از تکنیک های روز و متریال مرغوب است. به همین جهت توصیه می گردد تا با انتخاب یک برند خوب، محصولاتی ماندگار و با کیفیت را خریداری نمایید تا در کوتاه مدت ناچار به تعویض آن نشوید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید