باید حاشیه‌های کشتی را از بین برد

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۰۰
    کد خبر :553516

دارنده مدال برنز بازیهای المپیک ۱۹۶۴ توکیو معتقد است حاشیه‌های اخیر کشتی باید هر چه زودتر با برگزاری مجمع عمومی و انتخاب رئیس جدید فدراسیون از بین برود.

علی اکبر حیدری با بیان اینکه برخی رفتارهای عجیب و اتفاقات اخیر کشتی به هیچ عنوان زیبنده این ورزش پهلوانی نیست به مهر گفت: مدتی است فضای کشتی با توجه به اظهارات و رفتارهای برخی کاندیداهای نامدار و بزرگ ریاست فدراسیون دچار التهاب شده که ادامه این وضعیت به هیچ عنوان به صلاح ورزش اول کشورمان نیست.

وی تصریح کرد: اهالی کشتی باید به جای گروه‌بندی و جانبداری غیرمنطقی از افراد به فکر حمایت از بهترین و شایسته ترین گزینه انتخابات باشند تا در نهایت سکان مدیریت این رشته پرافتخار در دست مدیری لایق و توانمند قرار گیرد. مهمترین عامل ایجاد این بستر نیز دوری و اجتناب از دامن زدن به حواشی اخیر است که می تواند کمک بزرگی به ثبات و آرامش فضای حاکم بر کشتی کند.

پیشکسوت کشتی کشورمان ادامه داد: به عنوان یکی از اعضای خانواده بزرگ کشتی و با تکیه بر تجربیات بلند مدت در عرصه قهرمانی و مربیگری ملی معتقدم کاندیداهای ریاست فدراسیون باید از هرگونه رفتار و اظهار نظر که باعث شعله ور کردن آتش این حواشی می‌شود، خودداری کنند و در نهایت با اجماع و اتحاد و همدلی در جهت رسیدن به اهداف اصلی کشتی گام بردارند.

وی با توصیه به اعضای مجمع عمومی که صاحبان رای در انتخاب رئیس فدراسیون کشتی محسوب می‌شوند، گفت: امیدوارم اعضای مجمع بدون هیچ تعصب و تصمیم احساسی در روند انتخابات، به بهترین و اصلح‌ترین گزینه ریاست رای دهند و در این فرایند به اعتلای کشتی بیاندیشند. مدیریت و هدایت ورزش پرافتخار و تاریخی کشتی نیاز به تخصص و عشق و تلاش دارد. همچنین سکان‌دار این عرصه باید توان مدیریتی بالایی داشته باشد تا بتواند ضمن بازگرداندن آرامش و ثبات به فضای کشتی، پتانسیل و توان بالایی هم در جذب منابع مالی داشته باشد. مطمئناً گذر از موانع و بحران‌های مالی یکی از خواسته‌های مهم اهالی کشتی از رئیس فدراسیون است که همین مساله مسئولیت وی را بسیار سنگین خواهد کرد.

حیدری در پایان خاطر نشان کرد: متولیان وزارت ورزش باید هر چه سریع‌تر به فکر برگزاری مجمع کشتی باشند، چراکه ادامه این روند باعث بلاتکلیفی برخی اعضای کادر فنی تیم‌های ملی شده است. طبیعتاً تا زمانی که رئیس جدید معرفی و وارد گود نشود، هیچکدام از اعضای کادر فنی تیم‌های ملی هم آرامش فکری برای ادامه کار ندارند، چراکه شاید رئیس بعدی قصد تغییر و تحولات دلخواه خود را در بدنه اجرایی فدراسیون و کادر فنی تیم‌های ملی را داشته باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید