بازار ارزهای دیجیتال سبز شد

    کد خبر :834386
بازار ارزهای دیجیتال سبز شد

قیمت انواع ارزهای شاخص دیجیتال امروز در روند معاملات در بازارهای تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

بیت کوین برای اولین بار از اواسط ماه می‌ به ۴۵ هزار دلار رسید. بر این اساس بیت کوین، بزرگ‌ترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار، توانست برای اولین بار از ۱۸ می‌ امروز به ۴۵ هزار دلار برسد.

این رشد در حال انجام است در حالی که یک مبارزه قانونی جدی بر سر اصلاحات مربوط به وضع مالیات ارزهای دیجیتال در لایحه زیرساخت‌های ایالات متحده وجود دارد. همچنین بازار شایعه پذیرش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی توسط شرکت‌های بزرگ کماکان داغ است.

در مورد بیت کوین، خط روند قیمتی موفق به شکست شاخص‌های میانگین متحرک ۲۰۰ روزه و ۱۰۰ روزه شده که انتظار می‌رود این مسئله باعث ورود معامله گران با انگیزه بلندمدت به بازار شود. دوج کوین نیز پس از هفته‌ها بلاخره مقاومت سنگین ۲۱ سنتی را شکست.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر یک هزار و ۷۹۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۳.۴۱ درصد بیشتر شده است.

در حال حاضر ۵۰ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۸ درصد در اختیار اتریوم است.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۴۵.۰۶ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۴.۴۷ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۳۶۸.۴۳ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۹.۳۹ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

تتر

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۲.۲۱ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۲۷ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارزهای دیجیتالی

قیمت انواع ارزهای دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم در ۱۷ مرداد ۱۴۰۰

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین ۴۴,۹۹۸ ۱,۱۴۵,۶۲۱,۴۲۰
اتریوم ۳,۱۴۸ ۸۰,۱۵۷,۷۴۹
تتر ۱ ۲۵,۴۶۴
بایننس کوین ۳۵۶ ۹,۰۷۴,۳۹۳
کاردانو ۱.۴۸ ۳۷,۶۵۲
ریپل ۰.۸۲ ۲۱,۰۰۱
دوج کوین ۰.۲۶ ۶,۷۶۰
ای یو اس دی کوین ۰.۹۹ ۲۵,۴۵۳
0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید