اینستاگرام ایده جدیدی برای صاحبان مشاغل معرفی کرد

    کد خبر :860216

فهرست‌های اخیر منتشر شده در فروشگاه اپ‌استور نشان می‌دهد که اینستاگرام در حال آماده‌سازی برای راه‌اندازی سرویس اشتراک‌های درون‌برنامه‌ای است که به کاربران امکان می‌دهد برای محتوای انحصاری سازندگان مورد علاقه‌شان پول بپردازند؛ ظاهراً علت این کار دور شدن از تبلیغات معمولی برای کسب درآمد در اینستاگرام است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_ در ماه می سال میلادی جاری، آدام موسری، رئیس اینستاگرام، در مصاحبه ای با The Information گفت که این پلتفرم در حال بررسی ایده سرویس خرید اشتراک است و توضیح داد که روش‌های مختلفی برای تسهیل رابطه مالی بین یک طرفدار و تولیدکننده محتوا وجود دارد. وی افزود: «اینکه بتوانید در برخی از محتواهای متمایز یا منحصر به فرد یا انحصاری مشترک شوید، در واقع بیشتر از دیدن یک تبلیغ احساس طرفدار بودن می‌کنید».

اکنون به نظر می‌رسد اینستاگرام در حال آماده شدن برای عملی کردن جاه طلبی‌های خود است. همانطور که توسط وب‌سایت TechCrunch  گزارش شده است، لیست ‌اپ استور اینستاگرام اخیراً اشتراک‌های درون‌برنامه‌ای را اضافه کرده است که برای اولین بار توسط شرکت Sensor Tower (به عنوان یک پلتفرم ناظر بر فروشگاه‌ App Store) مشاهده شد.این خریدهای درون برنامه‌ای جدید با قیمت 0.99 دلار و 4.99 دلار به عنوان اشتراک‌های اینستاگرام (Instagram Subscriptions) فهرست شده‌اند. پیش از این صفحه برنامه اینستاگرام در فروشگاه App Store تنها نشان خود اینستاگرام را به عنوان خرید درون برنامه‌ای فهرست کرده بود.

در واقع سرویس حق اشتراک اینستاگرام به کاربران این امکان را می‌دهد که در ازای محتوای انحصاری که سایر کاربران بدون پرداخت پول نمی‌توانند آن را ببینید، به سازندگان مورد علاقه خود مبلغی را بپردازند. بر اساس اسکرین شات‌های به اشتراک گذاشته شده توسط شخصی به نام Alessandro Paluzzi، یک حق اشتراک اینستاگرام شامل یک «Member Badge» یا نشان عضویت است که به مشترکین یک نشان ویژه در کنار نام کاربری خود و دسترسی به محتوای انحصاری را هدیه می‌دهد.

سرویس حق اشتراک تنها یکی از ویژگی‌های متعدد اینستاگرام برای گسترش فرصت‌های کسب درآمد برای تولیدکنندگان محتوا در این پلتفرم است. آن طور که پالوزی فاش کرده است اینستاگرام در حال کار بر روی استوری‌های انحصاری نیز هست که همانطور که از نام آن پیداست، دسترسی فالوورهای پولی به استوری‌های انحصاری را فراهم می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید