ایسر لپ تاپ Aspire Vero را با بدنه بازیافتی معرفی کرد

    کد خبر :850697

با عرضه رسمی ویندوز 11، بسیاری از شرکت‌های سازنده محصولات خود را با پشتیبانی از این سیستم عامل معرفی کرده‌اند. حال برند مشهور ایسر نیز دست به کار شده و لپ تاپ Aspire Vero را با جدیدترین نسخه ویندوز و ویژگی‌های جذابی در طراحی رونمایی کرده است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–در حالی که دارا بودن ویندوز 11 یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اسپایر ویرو به شمار می‌رود، کیفیت ساخت و مواد استفاده شده در بدنه این لپ تاپ را باید منحصر به فرد ترین جنبه آن دانست. شرکت تایوانی در طراحی Aspire Vero به حفظ محیط زیست توجه ویژه‌ای داشته و برای اولین بار، در بدنه آن از پلاستیک بازیافت شده استفاده کرده است.

ایسر می‌گوید که حدود سی درصد از بدنه و 50 درصد از ساختار کلاهک‌های کیبورد را با این نوع از پلاستیک ساخته و همه مواد استفاده شده در این بدنه قابل بازیافت هستند. جعبه بسته‌بندی لپ‌تاپ اسپایر ویرو نیز از مواد قابل بازیافت ساخته شده است.

در داخل این بدنه دوست دار محیط زیست، از پردازنده نسل یازدهمی Core i7 اینتل به همراه گرافیک مجتمع Iris Xe  استفاده شده و برای ذخیره‌سازی اطلاعات نیز 512 گیگابایت حافظه SSD در نظر گرفته شده است. لپ تاپ Aspire Vero یک نمایشگر 15.6 اینچی دارد که می‌تواند تصاویر را با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل یا FHD به نمایش بگذارد.

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از WiFi 6، درگاه USB تایپ C، دو پورت USB-A، یک درگاه 2.0 HDMI و جک هدفون 3.5 میلی‌متری اشاره کرد.  ایسر برای لپ تاپ اسپایر ویرو که از فردا برای خرید در دسترس مشتریان خواهد بود، قیمت آغازین 900 دلار را در نظر گرفته است. این قیمت برای مدل دارای پردازنده Core i7 و 16 گیگابایت اعلام شده و نسخه دارای پردازنده Core i5 این لپ تاپ به همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه SSD، حدود 700 دلار قیمت خواهد داشت.

 

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید