اکسپریا 10 مارک 3 لایت سونی با قیمت ۴۲۵ دلار معرفی شد

    کد خبر :838291
اکسپریا 10 مارک 3 لایت سونی با قیمت ۴۲۵ دلار معرفی شد

سونی در سکوت خبری از گوشی هوشمند اکسپریا ۱۰ مارک ۳ لایت رونمایی کرد و تنها تفاوت آن با نسخه‌ی اصلی، کاهش حافظه ذخیره‌سازی از ۱۲۸ به ۶۴ گیگابایت است.

سونی در اوایل سال ۲۰۲۱ از اکسپریا ۱۰ مارک ۳ (Xperia 10 III) با تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۰ و دوربین اصلی سه‌گانه رونمایی کرد. به گزارش گیزموچاینا، این شرکت روز گذشته بی‌سروصدا نسخه‌ی دیگری از این گوشی با نام اکسپریا ۱۰ مارک ۳ لایت (Xperia 10 III Lite) عرضه کرده است. سونی در نسخه‌ی لایت، حافظه ذخیره‌سازی را کاهش داده و از سیم‌کارت الکترونیکی (eSIM) پشتیبانی می‌کند.

اکسپریا ۱۰ مارک ۳ لایت با قیمت ۴۶۸۰۰ ین (حدود ۴۲۵ دلار) در رنگ‌های مشکی، سفید، صورتی و آبی به‌ فروش می‌رسد. البته دو رنگ آخر منحصر به راکوتن، بزرگ‌ترین شرکت تجارت الکترونیک مستقر در توکیو است. این گوشی هوشمند برای خرید از ۲۷ آگوست (۵ شهریور ۱۴۰۰) در دسترس خواهد بود.

اکسپریا ۱۰ مارک ۳ لایت بیشتر مشخصات را از اکسپریا ۱۰ مارک ۳ به ارث برده است. این گوشی صفحه‌نمایش ۶ اینچی OLED با رزولوشن +FHD و نسبت تصویر ۲۱:۹ دارد و از استاندارد HDR پشتیبانی می‌کند. گوشی جدید سونی در پنل پشت از یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل میزبانی می‌کند و در پنل پشت از دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسل، دوربین ۸ مگاپیکسل تله‌فوتو و دوربین ۸ مگاپیکسل اولتراواید تشکیل شده است.


به گزارش زومیت، قدرت سخت‌افزاری گوشی مذکور را تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۰ تأمین می‌کند. تفاوت اصلی نسخه‌ی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ لایت و نسخه‌ی اصلی به حافظه ذخیره‌سازی مربوط می‌شود. نسخه‌ی لایت تنها ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۶ گیگابایت رم دارد و وظیفه‌ی تأمین انرژی آن را باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت بر عهده دارد که از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی با دریافت گواهی IP68 در برابر گردوغبار و آب مقاوم است و قابلیت eSIM دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید