اپل تی وی در راه گوشی‌های اندرویدی

    کد خبر :961954

سال 2022 ممکن است در شرف پایان باشد، اما شایعات فناوری هنوز در حال چرخش هستند. جدیدترین گزارش فاش کرده که اپل تی وی قرار است بزودی به گوشی‌های اندرویدی بیاید.

بازتاب-یک توییت ساده از افشاکننده مطرح موسوم به ShrimpApplePro  نشان داده که اپل قصد دارد بزودی برنامه رسمی اپل تی وی را برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی منتشر کند. این اپ به پخش محتواهای اپل تی وی پلاس روی گوشی خواهد پرداخت. اپل موزیک همچنین ظاهراً برای کسانی که از Spotify و YouTube Music برخوردار نیستند، به‌روزرسانی اندروید دریافت می‌کند. اما جزئیات بیشتری فراتر از این اطلاعات در دست نیست.

در حال حاضر، نمی‌توانید محتوای Apple TV+ را در تلفن هوشمند اندرویدی تماشا کنید. در اکوسیستم Google، این کار را فقط از طریق برنامه‌های Android TV/Google TV، استریم باکس و دانگل‌ها قابل انجام است. اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌های اندرویدی حتی به‌عنوان دستگاه‌های سازگار در وب‌سایت Apple TV فهرست نشده‌اند.

با این حال، مضحک نیست که فکر کنیم اینجا جایی است که اپل قصد دارد به گسترش پلتفرم پشتیبانی بپردازد. به هر حال، این یک جریان درآمدی دیگر است و بسیاری از کارشناسان و طرفداران اندروید به دنبال آن هستند تا اپل این برنامه را لانچ کند. بلومبرگ گزارش داده که این شرکت در گذشته از ترس اینکه فروش آیفون را کاهش دهد در انجام این کار تردید داشت. اما جای تعجب است که دلیل بیشتری برای تغییر پلتفرم‌ها به طرفداران نمی‌دهد.

اپل تی وی

ما امیدواریم که این نوع ادغام هرچه زودتر انجام شود. ما اخیراً تصمیم گرفتیم Apple TV+ را امتحان کنیم، پس از اینکه متوجه شدیم این تنها راه است که می‌توانیم آن را تجربه نماییم. مسلماً، پس از برنده شدن اسکار فیلم CODA اپل تی وی، علاقمند شدیم این برنامه استریم را مشاهده کنیم.

اپل موزیک نیز موفقیت‌های جالبی در پلتفرم اندروید داشته است. اکنون در رتبه بندی پلی استور امتیاز 4.0 را کسب کرده که قابل قبول است. از بررسی‌ها، به نظر می‌رسد که طرفداران از رابط کاربری آن نسبت به Spotify بدشان نمی‌آید، هرچند که آرزو دارند فهرست‌های پخش کاملی برای انتخاب وجود داشته باشد. در حال حاضر، اپل موزیک بالاترین امتیاز اپل را در اندروید دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید