اولین شاسی بلند الکتریکی هوندا با نام پرولوگ معرفی شد

    کد خبر :946711
پرولوگ

هوندا به تازگی اولین شاسی بلند الکتریکی خود را به نام پرولوگ رونمایی کرد. همانطور که از نام این مدل برمی‌آید، با پیش درآمدی از محصولات الکتریکی آینده شرکت ژاپنی رو به رو هستیم که در همکاری با جنرال موتورز توسعه پیدا کرد.

بازتاب-‌‌هوندا مانند بسیاری از همتایان ژاپنی خود در صنعت خودروسازی، در مورد خودروهای تمام الکتریکی عقب مانده است. این خودروساز بیش از حد بر روی مدل‌های پیل سوختی هیدروژنی و هیبریدی تمرکز کرده که منجر شد تا شاهد عرضه خودروهای تمام الکتریکی کمتری از این برند باشیم. از زمانی که هوندا تولید کلاریتی الکتریک را در سال 2019 متوقف کرد، این خودروساز هیچ خودروی تمام الکتریکی در ایالات متحده برای ارائه نداشت.

اولین شاسی بلند الکتریکی هوندا با نام پرولوگ معرفی شد

پس از گذشت سال‌ها هوندا اولین خودرو تمام الکتریکی را با نام پرولوگ با همکاری جنرال موتورز توسعه داده و معرفی کرد. متأسفانه، هوندا مشخصات کافی این مدل را اعلام نکرده اما انتظار داریم از پلتفرم Ultium EV بهره گرفته که در حال حاضر شورولت بلیزر الکتریکی از آن بهره می‌گیرد.

اولین شاسی بلند الکتریکی هوندا با نام پرولوگ معرفی شد

تا زمان عرضه این شاسی بلند تمام الکتریکی هوندا فاصله بسیاری باقی مانده زیرا تا 2024 عرضه نمی‌شود.

اولین شاسی بلند الکتریکی هوندا با نام پرولوگ معرفی شد

خوشبختانه تصاویر کاملی از نمای بیرونی و داخلی مدل دردسترس قرار گرفته که شاهد مدلی مدرن هستیم و نمای داخلی با دو نمایشگر دیجیتالی در بخش پشت آمپر و سیستم سرگرمی به چشم می‌خورد. در فضای بیرونی نیز شاهد بدنه تنومند و جذابی هستیم که می‌تواند توجه هرفردی را جلب کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید