اولین تصاویر واقعی گلکسی S22 اولترا با درگاه اختصاصی S Pen و طراحی متفاوت دوربین منتشر شد

    کد خبر :859294
اولین تصاویر واقعی گلکسی S22 اولترا با درگاه اختصاصی S Pen و طراحی متفاوت دوربین منتشر شد

همان‌طور که انتظار می‌رفت، تصاویر زنده منتشر شده از گلکسی اس ۲۲ اولترا به‌طرز قابل توجهی شبیه به گلکسی نوت است و از درگاه اختصاصی S Pen نیز بهره می‌برد.

سال ۲۰۲۱ رو به پایان است و شایعات به تعداد زیادی از دستگا‌ه‌های جدیدی که در اوایل سال ۲۰۲۲ رونمایی می‌شوند، تمرکز دارند. طبق معمول، سامسونگ جدید‌ترین محصولاتش را در اواخر ژانویه یا اوایل فوریه با رونمایی سری گلکسی اس آغاز می‌کند. درحال‌حاضر سری گلکسی اس ۲۲ به مرحله‌ی تولید انبوه رسیدند و منتظر تصاویر واقعی این سری هستیم.

کانال FrontPageTech اولین تصاویر واقعی از گلکسی اس ۲۲ اولترا را منتشر کرده است.

به‌نظر می‌رسد جدیدترین تصاویر رندری که ماه گذشته منتشر شد، درست هستند؛ زیرا دستگاه صفحه‌نمایش با لبه‌های خمیده و طراحی دوربین به‌صوت جداگانه در دو خط عمودی در پنل پشت با روکش مات دارد. تشخیص جنس پنل پشت سخت است، اما ممکن است از پلاستیک ساخته شده باشد. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در گزارش‌های قبل به آن اشاره شده بود و در تصاویر جدید نیز مشاهده می‌شود، درگاه اختصاصی برای جایگذاری S Pen است که اس ۲۲ اولترا را به جانشین واقعی گلکسی نوت تبدیل خواهد کرد.

به گزارش زومیت، مشخصات دوربین احتمالا دقیقا مانند اس ۲۱ اولترا شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل، یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و دو دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسل با قابلیت زوم ۳ و ۱۰ برابر باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید