انتشار اطلاعاتی از خودرو الکتریکی شیائومی

    کد خبر :937229
شیائومی

پیشتر لی جون مدیرعامل شیائومی دریک نظرسنجی از علاقمندان درخواست کرد که انتظار دارند اولین اتومبیل الکتریکی این شرکت چه قیمتی داشته باشد و با چگونه ویژگی هایی راهی بازار شود.

بازتاب-‌ ظاهراً 1.7 میلیون نفر پاسخ دادند و 70٪ از آنها رای دادند که قیمت این خودرو از 150000 یوان بیشتر نباشد که حدود 21750 دلار (یا یورو) است. جالب اینجاست که 10 درصد از شرکت کنندگان می خواستند این خودرو بیش از 300000 یوان یا 43500 دلار قیمت داشته باشد.

طبق گزارش LatePost، رسانه‌های محلی چین، خودروی الکتریکی آینده شیائومی در واقع یک سدان 4 درب خواهد بود و به سقف قیمت بالایی خواهد رسید و حتی از آن نیز فراتر خواهد رفت. قیمت خودروی رده بالا با تمام آپشن ها متأسفانه بیش از 300000 یوان خواهد بود.

شیائومی به سرعت در حال یادگیری است که مسیریابی زنجیره تامین خودرو بسیار پیچیده‌تر از گذشته است. برخلاف صنعت تلفن، دنیای خودرو تحت تأثیر عوامل زیادی قرار دارد که این شرکت در کنترل هزینه ها با مشکل مواجه است.

با توجه به اینکه بازار خودروهای برقی چین به سرعت در حال توسعه بوده، شیائومی را در موقعیت دشواری قرار می دهد. بنابراین محصول شرکت چینی زودتر از سال 2024 راهی بازار نخواهد شد و انتظار داریم با طراحی بهبودیافته عرضه شود.

گفته شده این مدل با حسگر لیدار عرضه می شود، حسگری که موقعیت یابی اتومبیل را ارتقا بخشیده و انتظار داریم فناوری خودران هم برای آن تدارک دیده شود. اطلاعات بیشتری در کار نیست و باید منتظر اخبار موثقی باقی ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید