افزایش احتمال عرضه گلکسی زد فولد 3 به همراه قلم

    کد خبر :758493

در پتنتی که سامسونگ چند ماه پیش ثبت کرده است، تصویر گوشی گلکسی زد فولد ۳ به ‌همراه قلم به چشم می‌خورد.

شایعه‌پراکنی در مورد گوشی گلکسی زد فولد ۳ بسیار زیاد است و یکی از شایعات مهمی که در مورد این گوشی شنیده می‌شود، پشتیبانی از قلم است. امروز سایت Letsgodigital تصاویری از پتنتی منتشر کرد که چند ماه پیش توسط سامسونگ در سازمان جهانی مالکیت فکری ثبت شده ‌است. در این تصاویر گوشی گلکسی زد فولد ۳ به‌ همراه قلمی در لبه پایین سمت راست آن دیده می‌شود؛ چیزی شبیه به S Pen در گلکسی نوت ۲۰.

در پتنت سامسونگ به این موضوع اشاره شده است که قلم گلکسی زد فولد ۳ همان ابعاد S Pen گلکسی نوت ۲۰ را دارد و بسیار به آن شبیه است. مدتی پیش شایع شده بود که سامسونگ قلم جدیدی برای گلکسی زد فولد ۳ در نظر می‌گیرد که با S Pen گلکسی نوت ۲۰ متفاوت و به فناوری AES مجهز است.

به ‌احتمال زیاد سامسونگ برای این می‌خواهد از تکنولوژی AES استفاده کند که این تکنولوژی برای قلم و جایی که لمس می‌شود، تنها به یک حسگر نیاز دارد؛ این ویژگی مناسب صفحه‌نمایش تاشوی زد فولد ۳ خواهد بود. قلم گوشی‌های نوت از ویژگی EMR استفاده می‌کند که به‌واسطه آن، نیازی به منبع انرژی خارجی نخواهد داشت.

در پتنتی که سامسونگ ثبت کرده به استفاده از فناوری Electromagnetic Resonance اشاره شده است. ازآنجاکه این پتنت مربوط به چند ماه پیش می‌شود، از این فناوری نام برده شده است و بعید نیست سامسونگ از فناوری جدیدتر AES در قلم گلکسی زد فولد ۳ استفاده کند.

بر اساس شایعات، سامسونگ در گلکسی زد فولد ۳ از صفحه‌نمایش بسیار نازک (UTG) استفاده کرده است که توانایی تشخیص فشار قلم دارد.

به گزارش زومیت، احتمال دارد گلکسی زد فولد ۳ اولین گوشی سامسونگ باشد که دوربین آن زیر صفحه‌نمایش قرار گرفته است. این گوشی جزو محصولات پرچم‌دار سامسونگ به‌حساب می‌آید و به همین دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند قلم و دوربین زیر صفحه‌نمایش در آن به کار رفته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید