اعتراض ۳۵۰ کتابفروش به فروش کتاب در باغ کتاب تهران

    کد خبر :77140

۳۵۰ کتابفروش در نامه‌ای خطاب به محمود آموزگار رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران نسبت به فروش کتاب در باغ کتاب تهران اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگاران پویا،‌ 350 نفر از کتابفروشان تهران در نامه‌ای به محمود آموزگار رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران نسبت به برپایی کتابفروشی در باغ کتاب تهران انتقاد کرده و گلایه‌های خود را مطرح کردند.

در این نامه آمده است:‌ «جناب آقای محمود آموزگار، ضمن سپاس از دفاع مسئولانه شما در دفاع از حقوق کتابفروشان و پخش گران کتاب در مقابل آسیب‌های که باغ کتاب شهرداری می‌تواند متوجه کتابفروشان تهران سازد، ما امضاکنندگان زیر تقاضای اقدام لازم در جهت استیفای حقوق خود را داریم.»

این نامه که  رونوشت آن برای سیدعباس صالحی معاون فرهنگی وزارت ارشاد، احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران و علی فاضلی رئیس اتاق اصناف فرستاده شده، است،‌ توسط کتابفروشانی از جمله حافظ نوین،‌ جلوه،‌ سروش اندیشه،‌ بهار کتاب،‌ ذوالفقار و … امضا شده است.

باغ کتاب تهران دارای دو کتابفروشی بزرگسال و کودک و نوجوان است که کتابفروشی کودک و نوجوان در مزایده‌ای به شرکت ماه‌پیشونی واگذار شده است،‌ ماه پیشونی توسط چند ناشر کودک و نوجوان راه‌اندازی شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید