از کجا بفهمیم سکه تقلبی نیست؟

    کد خبر :865895

وکیوم و فروش سکه های تقلبی با نام افراد خوش نام و کسبه معتبر، یکی از چالش های اخیر طلا فروشان و مردم شده و عده ای سودجو از این طریق سکه های تقلبی و غیر اصل را به جای سکه بهار آزادی به فروش می رسانند که تبعات زیادی به بار می آورد. گاها آنقدر حرفه ای عمل می کنند که پک و وکیوم تقلبی با چشم از نمونه اصلی قابل تشخیص نیست. با این وضعیت از کجا بفهمیم سکه تقلبی نیست و دارای وکیوم معتبر است و از کجا سکه اصل بخریم ؟

معرفی وکیوم ضدجعل سکه

به درخواست برخی از طلافروشان معتبر کشور، شرکت آرتا هنر شایورد با بهره مندی از امکانات امنیتی خود در زمینه چاپ و بسته بندی سکه طلا، اقدام به تولید وکیوم سکه بهار آزادی با مولفه های امنیتی غیر قابل جعل نموده است.

پک سکه آرتا هنر شایورد این امکان را ایجاد میکند تا طلا فروشان به سادگی بتوانند تشخیص دهند که آیا سکه طلای برند آنها اصلی است یا تقلبی و آیا افرادی تلاش کرده اند آن را دستکاری و مخدوش کنند یا خیر. همچنین این امکان دقیقا برای خریداران سکه طلا نیز مهیا است.

مولفه های امنیتی وکیوم سکه طلای آرتا هنر شایورد

مولفه های امنیتی در دو سطح در پک سکه های طلا در آرتا هنر شایورد اعمال می شوند؛ مرحله نخست در چاپ کاغذ، با بهره گیری از ویژگی های امنیتی منحصر به فرد شامل کاغذ واتر مارک انحصاری، مرکب امنیتی، طراحی امنیتی و … به هیچ عنوان امکان جعل آنها وجود ندارد. در سطح دوم نیز وکیوم سکه طلا به شکلی انجام می شود که امکان باز و بسته کردن و مخدوش کردن آن وجود نداشته باشد و کاغذ و بسته بندی در صورت دستکاری از بین می رود و قابل تشخیص است.

مزایای استفاده از سکه طلای ضد جعل

برای طلاسازان و طلا فروشان استفاده از وکیوم سکه ضدجعل چند مزیت بسیار مهم دارد؛ نخست آنکه جاعلان و سودجویان با جعل و فروش سکه تقلبی با نام آنها امکان زیر سوال بردن صرافی های مورد نظر را نخواهند داشت. مساله ای که باعث کاهش تقاضا و فروش شما می شود.

در وهله دوم در زمینه برندینگ و تبلیغات، برخورداری از وکیوم ضد جعل باعث شهرت و تبلیغات بسیار موثر برای کسب و کار شما خواهد بود و طبیعتا افرادی که چند میلیون تومان هزینه می کنند ترجیح می دهند سکه را از جایی خریداری کنند که تضمین اصالت داشته باشد.

در نهایت مساله تعویض وکیوم سکه قدیمی و تبدیل به پک جدید ضد جعل، یک محل درآمد گسترده برای طلافروشان و صرافی ها خواهد بود و طبیعتا کسانی که زودتر با این نام شناخته شوند سهم بزرگتری از بازار را به خود اختصاص خواهند داد که به دلیل بلند مدت بودن این درآمد، حائز اهمیت است.

طلا فروشان عزیز برای تولید وکیوم ضد جعل سکه طلا با برند خودشان (طراحی امنیتی منحصربفرد) می توانند از لینک زیر با آرتا هنر شایورد ارتباط بگیرند:

برای سفارش وکیوم طلا ضد جعل آرتا هنر شایورد کلیک کنید

درباره آرتا هنرشایورد

تخمین زده شده که دولتها و شرکتهای بزرگ، سالانه یک بیلیون دلار از ناحیه جعل و کپی اسنادشان متحمل زیان می شوند!

یک بیلیون دلار، یعنی 25/000/000/000/000/000 تومان! بیست و پنج هزار هزار میلیارد، بیش از 10 برابر کل بودجه سالانه ایران.

رقم عجیبی است! بزرگی این عدد تنها به دلیل آن است که برخی مدیران نسبت به خسارات کپی و جعل اوراق بی توجه یا نا آگاه هستند و چشم انداز صحیحی از تبعات آن ندارند. این مشکل در ایران نیز وجود دارد و سالانه هزاران پرونده در محاکم قضایی برای رسیدگی به شکایات ناشی از جعل تشکیل می شود که بسیاری هرگز به نتیجه نمی رسند.

آرتا هنر شایورد به عنوان یک شرکت دانش بنیان و متخصص درزمینه طراحی امنیتی، چاپ ضد جعل، مهرهای ضد جعل، کارت های پرسنلی و اعتباری غیرقابل کپی و دهها محصول و خدمت امنیتی دیگر، برای این مشکل راه حل قطعی ارائه کرده و با برخورداری از تکنولوژی روز دنیا محصولاتی را ارئه می دهد که به هیچ عنوان امکان جعل و کپی آنها وجود ندارد.

ان شرکت در حال حاضر با دهها شرکت و سازمان و ارگان دولتی و خصوصی همکاری داشته و تا کنون هیچ سندی از آرتا هنر شایورد جعل یا کپی نشده در حالی که اوراق ضد جعل منتشر شده در حوزه های پرخطر و پررقابت بوده و یقینا تا کنون افراد زیادی برای جعل آنها تلاش کرده اند که همگی ناکام مانده اند و به سادگی نسخه جعلی از کپی قابل شناسایی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید