از بلا فاصله بگیرید؛ کمپین پرمعنای بیمه معلم برای روزهای کرونایی

    کد خبر :733763

شیوع گسترده ویروس کرونا در جامعه و خسارت های جانی و مالی فراوانی که در روز و ماه های گذشته به جامعه وارد کرد، خیلی زود بسیاری از نهادهای دولتی و غیر دولتی را ترغیب کرد تا ایده هایی را در جهت افزایش رفاه حال شهروندان و مقابله با این ویروس در پیش بگیرند؛ رویه ای که بیمه معلم نیز در همین راستا کمپینی به نام از بلا فاصله بگیرید را اجرایی کرده است.

به گزارش «بازتاب»، بیمه معلم که از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا در جامعه، تلاش کرده بود تا ضمن رعایت پروتکل های مصوب ستاد مقابله با کرونا، روند ارائه خدمات بیمه ای خود را بدون توقف استمرار دهد، حالا با کمپینی جدید و پر معنا تلاش می کند تا پیشتاز مجموعه های بیمه ای کشور در مسیر رعایت نکات ایمنی و بهداشتی در شرایط بحرانی حاضر باشد.

بیمه معلم در همین راستا تصمیم گرفته است تا کمپین از بلا فاصله بگیرید را اجرایی کند؛ کمپینی که از قرار معلوم تلاش دارد پیامی واضح و شفاف به ذهن بیننده و مشتریان انتقال دهد و آن اینکه امکان وقوع بلا (ابتلا به کرونا) در صورت عدم رعایت فاصله اجتماعی بسیار نزدیک و عینی است و از همین رو شایسته است که هموطنان برای استفاده از خدمات بیمه ای به سمت خدمات آنلاین سوق داده شوند.

تحولی که شاید تا امروز هیچ مجموعه بیمه ای دیگری با سطح از اهتمام به دنبال آن نرفته بود و حالا بیمه معلم بر آن است تا در این حوزه پیشتاز دیگر مجموعه های بیمه گر باشد.

بر اساس این کمپین، عدم مراجعه حضوری مشتریان به مراکز ارائه دهنده خدمات بیمه ای و تسهیل فرایندهای انجام خدمات آنلاین بیمه، دو موضوع مهمی است که مورد توجه مسئولان بیمه معلم قرار گرفته و از قرار معلوم زیرساخت های لازم برای اجرای بدون اشکال این طرح نیز فراهم شده است.

شعار جدید بیمه معلم یعنی از بلا فاصله بگیرید، حالا این نوید را به مشتریان این نهاد بیمه گر می دهد که با کمترین هزینه و بیشترین سرعت بدون اینکه نگران حضور در مراکز شلوغ باشند، از خدمات آنلاین بیمه ای استفاده کنند و با این روند گامی موثر در مسیر مقابله با شیوع ویروس کرونا برداشته و همچنین از خود در برابر ابتلا به این ویروس مراقبت کنند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید