احصاء اماکن مناسب‌سازی نشده شهری در دستور کار

    کد خبر :587254

رئیس سازمان بهزیستی کشور بر احصاء اماکن مناسب‌سازی نشده شهری به واسطه مکانیزمی دقیق و کارآمد تاکید کرد و گفت: پیشنهاد می‌کنیم فیلدی در سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ مبنی بر گزارش اماکن مناسب‌سازی نشده باز شود تا با گزارش مردمی بتوانیم به آمار دقیق و جامعی دست پیدا کنیم.

هشتمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور با حضور «وحید قبادی‌دانا» رئیس سازمان بهزیستی کشور و «ابراهیم کاظمی مومن‌سرایی» رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور و جمعی از نمایندگان دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف عضو ستاد برگزار شد.

وحید قبادی‌دانا، رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه سیاست ما در سازمان گسترش آسایشگاه یا مراکز نگهداری از معلولان نیست، گفت: هدف ما استقلال معلولان است بطوری که یک فرد دارای معلولیت بتواند مستقل و در رفاه و در بستر جامعه با خانواده زندگی کند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور بر احصاء اماکن مناسب‌سازی نشده شهری به واسطه مکانیزمی دقیق و کارآمد تاکید کرد و افزود: پیشنهاد می‌کنیم فیلدی در سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ مبنی بر گزارش اماکن مناسب‌سازی نشده باز شود تا با گزارش مردمی بتوانیم به آمار دقیق و جامعی دست پیدا کنیم.

به گزارش ایسنا،در ادامه این مراسم ۱۵ مصوبه مطرح شد و اعضاء ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور به ارائه گزارش پرداختند؛ این در حالی است که وزارت راه و شهرسازی در گزارش خود از انتشار کتاب «بازنگری مجموعه مقررات ملی شهرسازی ساختمان» در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

روابط عمومی و امور بین‌الملل؛ همچنین گزارشی از وضعیت مناسب‌سازی فرودگاه‌ها و راه‌آهن‌های سطح کشور ارائه شد که مقرر گردید از سوی وزیر کشور و وزیر راه و شهرسازی پیگیری شود؛ مناسب‌سازی ۵۵۸ واحد دانشگاه آزاد اسلامی، حضور شهرداری‌ها در شورای عالی استان‌ها برای اجرای مناسب‌سازی شهری از دیگر مصوبات هشتمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور بود.

یادآوری می‌شود؛ در این جلسه پیشنهاد شد نهمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور برای اثربخشی و ثمردهی بیشتر با حضور وزیر کشور، رئیس نظام مهندسی و شهردار تهران در وزارت کشور برگزار شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید