اتمام سریال ضدایرانی-اسلامی «میهن»

    کد خبر :679739

اخبار منتشر شده درباره فصل آخر HOMELAND سرنوشت پیچیده‌ای را درباره این سریال سیاسی ترسیم می‌کنند.

فصل آخر سریال HOMELAND بیستم بهمن ماه پخش خواهد شد.

در این فصل که بعد از فراز و نشیب‌های پیاپی که برای «کری متیسون» مأمور امنیتی آمریکا رخ داده است، شاهد حضور او برای بار دیگر در افغانستان خواهیم بود.

این سریال که با پروژه بزرگ اسلام و ایران هراسی آغاز شد یکی دیگر از سناریوهای آمریکایی برای نمایش دشمنی علیه انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب و ملت ایران است. در این سریال که برخی از بازیگران ایرانی وابسته به کاخ سفید مانند نازنین بنیادی و نوید نگهبان بازی می‌کنند چهره‌ای عربی و عقب مانده از ایران و مردم نشان می‌دهد. در فصل سوم این سریال نیکولاس برودی عامل وابسته به طالبان و آمریکا اقدام به کشتن فرمانده سپاه می‌کند و دست آخر در ایران محاکمه می‌شود.

نیکولاس برودی در حال اعدام در تهران

این سریال به وضوح علیه فعالیت‌های سپاه قدس در منطقه و فعالیت‌های برون مرزی آن است و تمامی سربازان حزب الله و سپاه را تروریسم و دشمن صلح و حقوق بشر خطاب می‌کند. در فصول متعدد «میهن» تلاش نیروهای امنیتی آمریکا و اروپا برای رفع تهدید خطر داعش در جهان به تصویر کشیده می‌شود و به صورت موازی در لایه‌های زیرین خود از تهدید نفوذ تفکر اسلام‌گرایی در کاخ سفید می‌گوید و پرده از جاسوس‌ها و خیانت‌های سیاسی درون‌سازمانی در ایالت متحده آمریکا برمی‌دارد. دست‌هایی که درون ساختار مشغول کارند اما در عمل رابطه‌هایی برای طالبان و بنیادگرایان اسلامی خاورمیانه‌اند.

 

کری متیسون در ایران

کری متیسون مأمور باهوش اما سرخورده آمریکایی در تمام این هشت فصل در تلاش است تا به عنوان یک مأمور صادق در خدمت باورها و ارزش‌های سیاسی آمریکا باشد اما رفته‌رفته با مشاهده فساد و خیانت‌ها دچار مشکلات روحی و روانی می‌شود.

حالا بعد از 7 فصل عملیات و مأموریت‌های واقعی و دروغین، گویا او قرار است تا به ریشه و سرمنشأ تمام این ماجرا در افغانستان و در مواجهه با طالبان برسد.

موضوع سرسپردگی رهبران احزاب تندروی وهابیت به آمریکا به صورت پنهانی سال‌ها است که از نظریات مطرح در محافل و رسانه‌های غربی و شرقی است. چیزی که دست‌مایه اصلی ساخت این سریال جذاب و جنجالی قرار گرفت.

تیزرها و اخبار منتشر شده از این سریال نشان می‌دهند که پایان پرپیچ و خمی در انتظار فصل آخر این سریال است.

منبع :تسنیم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید