ابلاغ دستورالعمل بهداشتی انتخابات

    کد خبر :810838
ابلاغ دستورالعمل بهداشتی انتخابات

معاون کل وزارت بهداشت گفت: هر کسی خارج از شبکه بهداشتی کشور واکسن دریافت کرد، بداند تقلبی است.

ایرج حریرچی، در گفتگو با برنامه «چاپ اول» شبکه خبر با بیان اینکه روش مقابله با همه ویروس‌های جهش یافته یکی است، افزود با دیوارکشی مرز‌ها نمی‌توان از ورود سویه‌های مختلف کرونا جلوگیری کرد.

معاون کل وزارت بهداشت تاکید کرد: هر کسی خارج از شبکه بهداشتی کشور واکسن دریافت کرد، حتماً تقلبی است.

وی افزود: اکثر پیام‌های تبلیغاتی دریافت واکسن بدون نوبت از خارج ارسال می‌شود.

حریرچی با بیان اینکه دستورالعمل‌های بهداشتی انتخابات ابلاغ می‌شود، گفت: نگران رأی‌گیری و صندوق‌های رأی نیستیم، بلکه نگران جلسات و تبلیغات انتخاباتی به ویژه تبلیغات انتخابات شورا‌ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون چند جلسه برای نهایی شدن دستورالعمل برگزاری انتخابات برگزار شده است، افزود: بر اساس این دستورالعمل تعداد حوزه‌های رأی گیری افزایش یافته است و البته ما خیلی نگران روز رأی گیری و پای صندوق‌های رأی نیستیم.

معاون کل وزارت بهداشت تاکید کرد: ما بیشتر نگران جلسات و تجمع‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در شهر‌های مختلف هستیم که برای این رویداد‌ها همان طور که رئیس ستاد انتخابات کشور نیز اعلام کردند ما تجمعات تبلیغاتی به شکل دوره‌های گذشته نخواهیم داشت.

به گزارش دانشجو، حریرچی گفت: در روز رأی گیری نیز در ورودی حوزه‌های رأی گیری دستورالعمل‌های بهداشتی نصب خواهد شد و برای رعایت حداکثری شیوه نامه‌های بهداشتی از یک طرف و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی اقدامات لازم پیش بینی شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید