آیا می دانید ارتفاع پرچم تشریفات چقدر باید باشد؟

    کد خبر :863573

پرچم های تشریفاتی یکی از گونه های خاصی هستند که بیشتر در مراسمات و اجلاس ها به عنوان نماد به کار گرفته می گردند. اما موضوعی که بیش از هر چیزی ذهن افراد را به خود مشغول کرده است در رابطه با ارتفاع پرچم تشریفات می باشد. سوالات زیادی در این حوزه وجود دارد که ارتفاع و ابعاد پرچم تشریفات چقدر باید باشد تا همواره پیام های آن خوانا بوده و از دور نیز قابل رؤیت باشند؟ ما در این بخش سعی داریم تا اطلاعاتی در رابطه با ارتفاع این پرچم ها به دستتان برسانیم تا با آگاهی کامل به سفارش خود بپردازید. با ما باشید.

نکاتی در رابطه با ارتفاع پرچم تشریفات که نمی دانید

در رابطه با ارتفاع این پرچم ها نمی توان سایز دقیقی را نام برد و کارشناسان اظهار می کنند که ارتفاع پرچم تشریفات تا 240 سانتی متر نیز با توجه به پایه نصب شده در آن قابل تنظیم است. هرچند به طور کلی ابعاد این نوع از پرچم های ایستاده را در ارتفاع 150 سانتی متر و عرض 90 سانتی متر در نظر می گیرند که این ارقام به طور کلی یک استاندارد نهایی برای پرچم های تشریفاتی محسوب می گردد.

در نظر داشته باشید که این ارتفاع قابل تغییر بوده و گاهی اوقات نیز افراد ارتفاع 170 سانتی متر و عرض 100 سانتی متر پرچم های تشریفاتی را سفارش می دهند. این موضوع کاملا متغیر است و بنا به تصمیم و سلیقه مشتری قابل تغییر هستند. پرچم های تشریفاتی یکی از معدود پرچم هایی هستند که از لحاظ سایز و ابعاد، می توان آن را کاملا سلیقه ای طراحی و تهیه نمود. هر چند در نظر داشته باشید هر قدر که ارتفاع این پرچم ها حول محور این اعداد باشد، شکیل تر و زیباتر جلوه خواهد کرد و برند و هویتتان را با زیبایی هر چه تمام تر به نمایش خواهد گذاشت.

نکته مهم در انتخاب ارتفاع پرچم های تشریفاتی

پرچم های تشریفات دارای انواع گوناگونی هستند که هر کدام از آن ها نیز زیبایی و جلوه گری خاصی دارند. طبق مطالعات ارتفاع پرچم تشریفات و استاندارد تمامی پرچم های تشریفاتی اعم از پرچم ایستاده اسپرت، پرچم تشریفات ریشه دار و پرچم لمینت تشریفاتی همان 150 و 170 سانتی متر می باشد. در نظر داشته باشید، یکی از ویژگی های این پرچم ها وجود پایه در آن هاست که بیشتر در اتاق رئیس جمهور، سران اجلاس و مراسم های بزرگ قرار می گیرند.

ارتفاعی که برای این پرچم ها در نظر دارید، بهتر این که مطابق با پایه پرچم تعبیه شده باشد که نه خیلی بزرگ دیده شود و نه کوچک باشد که دید واضح و کاملی نداشته باشد. بنابراین این خیلی مهم است که علاوه بر ارتفاع پرچم به ارتفاع پایه آن نیز توجه کرده و مطابق با آن سفارش خود را به ثبت برسانید. ارتفاع پایه پرچم های تشریفاتی نیز متغیر بوده و در اندازه های مختلف قابل تغییر هستند. یکی از بهترین ابزارهایی که به وسیله آن می توانید به تبلیغات خود بپردازید، پرچم های تشریفاتی هستند.

ارتفاع میله پرچم های تشریفات

در هنگام خرید و انتخاب ارتفاع میله پرچم تشریفات نکاتی وجود دارد که حتماً باید به آنان توجه نمود. همانطور که گفتیم در انتخاب ارتفاع پرچم تشریفات تناسب پرچم و میله اهمیت زیادی دارد. حال می خواهیم عنوان کنیم که ارتفاع میله نیز بستگی به عوامل گوناگونی دارد و کاملاً سلیقه ای و متغیر است. وسعت دید، مساحت مکان نصب شده، شرایط جوی و … همه در خرید میله تأثیر گذار هستند به عنوان مثال برای مکانی که دارای یک مساحت ۳*۳ متر مربع می باشد، پایه پرچمی مناسب است که با ارتفاع ۴ متر طراحی شده باشد.

ارتفاع پرچم تشریفات نیز مطابق با این میله متغیر است. پایه ها نیز در انواع مختلف و گوناگونی تعبیه می گردند که ارتفاع هر کدام از این مدل ها تا حدوداً 2.5 متر قابل افزایش می باشد. جالب است بدانید که بسیاری از پایه ها قابلیت تنظیم ارتفاع را نیز دارند و این خود می تواند یک امتیاز برای خریدار محسوب گردد. شما می توانید در هنگام سفارش پرچم های تشریفاتی ارتفاع پرچم تشریفات را 150 سانتی متر و ارتفاع پایه را نیز 230 سانتی متر که متغیر نیز می باشند در نظر بگیرید.

ویژگی های چاپ پرچم تشریفات

یکی از اولین و برترین راه های بیان کردن خواستار یک ملت، باورهای مردم و یا تبلیغات گسترده استفاده از پرچم های تشریفات می باشد. اگر بخواهیم از ویژگی های ظاهری این محصول برایتان شرح دهیم، باید بگوییم که پرچم های تشریفات در انواع سایز های بزرگ در ارتفاعات متعدد و گوناگون به تولید می رسند. پرچم های تشریفات لمینت یکی از خوش دوخت ترین و باکیفیت ترین محصولاتی هستند که ابعاد گوناگونی نیز دارند. ارتفاع پرچم تشریفات لمینت را بیشتر در ابعاد 150 سانتی متر در نظر می گیرند که باز هم بستگی به سلیقه خود مشتریان دارد.

پایه های به کاربرده شده در این پرچم ها در انواع خورشیدی، استیل، سنگی و … می باشد که با ارتفاعات متغیری تعبیه شده و در مراسمات گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. بر روی این پرچم ها طرح و نقش و نگارهای منحصر به فرد و خیره کننده ای می توان درج نمود که پارچه به کار رفته شده در بیشتر این محصولات ساتن درجه یک است. به دلیل کاربرد این پرچم ها در مراسمات و افتتاحیه های مهم در انتخاب و طراحی پرچم های تشریفات علاوه بر در نظر گرفتن استانداردها باید، از بهترین مواد اولیه در آن‌ها استفاده نمود.

کلام آخر

ما در این مقاله اطلاعاتی در رابطه با ارتفاع پرچم تشریفات به سمعتان رساندیم. همانطور که در این مطلب نیز اشاره کردیم، ارتفاعات گوناگونی را می توان برای این محصولات در نظر داشت. چاپ مهام با توجه به نیاز و سلیقه مشتری ها به فروش و طراحی انواع ارتفاع پرچم تشریفات با ویژگی های ظاهری برتر و عالی می پردازد. پرچم های تشریفاتی همواره باید ایستادگی خوبی داشته باشند و پیام را واضح و گیرا به مخاطبین برسانند. جهت مشاوره و ارائه خدمات از ارتفاع این پرچم ها می توانید با کارشناسان در ارتباط باشید.

chapmaham.ir

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید