آگوئرو: شیفته بازی اوون بودم/جام جهانی را در خانه همسایه مان دیدم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲
    کد خبر :711907

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال منچسترسیتی تحت تاثیر علاقه زیادی که به بازی مایکل اوون داشت، به فوتبال باشگاهی انگلیس پیوست.

سرخیو آگوئرو در مصاحبه ای که در روزنامه منچسترایوینینگ نیوز منتشر شد، فاش کرد به خاطر علاقه به بازی اوون، فوروارد اسبق لیورپول و منچستریونایتد ترغیب به بازی در لیگ برتر شد.

این فوروارد 31 ساله از سال 2011 در خدمت تیم دوم شهر منچستر است. او نزد سیتیزن ها آنقدر گل زده که از رکورد بیشترین گل زده در لیگ برتر توسط یک بازیکن خارجی که مربوط به تیری آنری بود، پیشی گرفت است.

مهاجم نوک حمله نه چندان بلندقامت آبی و آسمانی با توجه هوش و استعداد زیادش در گلزنی در سال های اخیر درخشیده و توانسته یکی از چهره های نامی در تاریخ سیتیزن ها باشد.

وی اظهارداشت: از زمان کودکی که 8، 9 سال داشتم، تحت تاثیر بازی مایکل اوون بودم.به خودم می گفتم باید به جایگاهی که او دارد، من هم برسم.

او ادامه داد: در جام جهانی 98 او یک گل استثنایی به آرژانتین زد. من مسابقات آن جام جهانی را در خانه همسایه مان دیدم و به همه گفتم که عاشق بازی اوون هستم.

به گزارش فارس،آگوئرو تا قبل از حضور در اتحاد، عضو اتلتیکومادرید بود. در این تیم اسپانیایی او 230 بازی کرد و 100 گل در 5 سال حضورش به ثمر رساند.

وی افزود: لیگ برتر انگلیس بهترین مسابقات باشگاهی جهان است. البته هدف اولم این بود که ابتدا در اروپا بازی کنم. این مساله مثل یک رویا بود. هدفم این بود در تیمی بتوانم تمرین و پیشرفت کنم. بعد می توانستم با بهبود اوضاع به تیمی بهتر بروم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید