آموزش و پرورش نباید بازیچه سیاسی اصلاح‌طلبان شود

  • سیاسی
  • سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۲۱
    کد خبر :590253

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: وزارت آموزش و پرورش نباید بازیچه هوا و هوس‌های سیاسی اصلاح‌طلبان شود.

محمدجواد ابطحی در گفتگو بامهر، در خصوص برخی شایعات پیرامون احتمال معرفی یک زن به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: برخی جریانات سیاسی به دنبال استقرار زنان اصلاح طلب در پست وزارت در کابینه آقای روحانی هستند، این افراد امید داشتند که آقای روحانی در سال ۹۲ در دولت یازدهم از وجود زنان در کابینه بهره ببرد که این گونه نشد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در راستای جلب سرمایه اجتماعی زنان، اصلاح‌طلبان و دولت تلاش دارند سهمی را به زنان در کابینه اختصاص دهند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، آموزش و پرورش را مهد تربیت خواند و گفت: عده‌ای معتقدند مدیریت زنان در این وزارتخانه با توجه به عواطف مادری می‌تواند موجب ارتقاء دانش آموزان شود، اما آموزش و پرورش غیر از عواطف مادری به عواطف پدری هم نیاز دارد.

ابطحی اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش به وزیری نیاز دارد که مدیریت استراتژیک داشته باشد و بتواند مشکلات معیشتی معلمان و مشکلات تحصیلی دانش آموزان را حل کند.

وی تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش نباید بازیچه هوا و هوس‌های گروه های سیاسی شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: شاکله سیاسی مجلس هم نشان داده است که گرایشات فمینیستی در مجلس هواداری ندارد و نمایندگان نگران وزارت آموزش و پرورش و خواستار استقرار مدیریت قوی در این وزارتخانه برای حل مشکلات معیشتی معلمان و ارتقای آموزشی و دانش آموزان هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید