آموزش واردات قطعات الکترونیک از چین

  • آرشیو
  • یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ۸:۳۵
    کد خبر :758090

 

اولین تجارت سودآور من واردات محصولات از چین و فروش آنلاین آنها بود – عمدتا از طریق آمازون و eBay. من از 12 سالگی کار تقلبی را شروع کردم و تا 17 سالگی چندین مارک تجاری الکترونیکی مختلف را در امپراطوری ساخته بودم که به آن افتخار می کردم.

سفارش قطعات الکترونیکی از خارج

وقتی می خواهید یک کار جدید را از ابتدا شروع کنید ، ذهن خود را در حلقه ها می بینید مگر اینکه جهت مشخصی برای برخورد با آن داشته باشید …

بنابراین هدف من این است که این راهنمای قطعی A-Z برای شروع تجارت و واردات تجارت الکترونیکی از ابتدا باشد. این همان کاری است که اگر از صفر شروع می کردم مرحله به مرحله انجام می دادم.

من هر مرحله از مراحل را به شما ارائه خواهم داد ، و همچنین در مورد “چرا” پشت استراتژی خود اطلاعاتی ارائه خواهم داد. من همچنین به مرور زمان به این موارد اضافه خواهم کرد (همانطور که از خوانندگان س questionsال می کنم) ، بنابراین این مورد را حتماً برای مراجعه به آینده علامت گذاری کنید.

در آخر – من شما را تشویق می کنم که این راهنما را گام به گام دنبال کنید و از پریدن به اطراف خودداری کنید. واردات محصولات از چین و فروش آنلاین آنها یک مدل تجاری فوق العاده ساده است – فقط در مواقعی که کارهای خود را خارج از نظم انجام می دهید ، گیج کننده و پیچیده می شود.

بنابراین بدون آگاهی بیشتر – این داستان رشد و سقوط من در صنعت واردات / تجارت الکترونیکی است و اینکه چگونه می توانید این تجارت را برای خود راه اندازی کنید.

مهم است که قبل از رفتن به جنگ ، برنامه نبرد خود را درک کنید …

نقشه راه تجارت الکترونیکی-امپراتوری-موفقیت

این برنامه اساسی بازی است:

یک کالای خوب پیدا کنید – برای وارد کردن و فروش کالا باید طوفان فکری ، تحقیق و انتخاب یک محصول (محصولات) را انجام دهید. بیشتر افراد این مرحله را ناامیدکننده و طاقت فرسا می دانند (با دلیل خوبی) ، اما خوشبختانه من ابزارهایی دارم که به شما در سهولت کار کمک می کند.
یک منبع خوب پیدا کنید – هنگامی که در مورد یک محصول تصمیم گرفتید ، باید آن محصول را از یک منبع بزرگ تهیه کنید. یافتن آنها ممکن است کمی حفاری به طول انجامد ، اما روش هایی وجود دارد که می توانید اطمینان حاصل کنید که از کلاهبرداری جلوگیری کرده و احتمال یافتن یک منبع عالی را افزایش می دهید.
برخی از نمونه ها را بفروشید – برای آزمایش و اعتبار سنجی محصول خود می خواهید یک سفارش کوچک سفارش دهید (من نحوه انجام آن را به شما نشان خواهم داد). این بخشی از “سس مخفی” است که بیشتر کارآفرینان جدید آن را از دست می دهند.
مقیاس بندی کنید – هنگامی که محصول خود را تأیید کردید ، می توانید میزان سفارش خود را ایمن احساس کنید و برای تمایز محصولات خود تغییراتی ایجاد کنید. ما حتی در مورد مارک تجاری خصوصی و گسترش خط تولید شما صحبت خواهیم کرد …

در اینجا مشکلات بزرگی وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید (همه در زیر با جزئیات بیشتر توضیح داده شده است):

تا زمانی که نمونه های آنها در دست شما نیست و آنها را دوست ندارید ، به صورت عمده از کارخانه خرید نکنید.
اجازه ندهید هیچ تأمین کننده ای شما را متقاعد کند که نمی تواند سفارشات نمونه کوچکی را ارسال کند ، آنها فقط سعی می کنند شما را فشرده کنند.
با روش دیگری به جز Trade Assurance یا PayPal در 3 ماه اول با تامین کننده خود پرداخت نکنید. این یک تن خطر را از بین می برد.
از شرکتی که Trade Assurance یا PayPal را قبول نمی کند ، خرید نکنید. معنای واقعی آن این است که آنها به دلیل شکایت تعطیل شدند.
خرخره تقلبی نخرید. نه اینکه پولی حاصل نشود ، بلکه ساختن آن یک تجارت بد (و غیرقانونی) است.
در ابتدا کالاهای زیادی را خریداری نکنید. شروع به خرید هم زمان 5-10 واحد کردم تا اینکه پول لازم را برای سرمایه گذاری مجدد در موجودی جمع کردم.
ایمیل شخصی خود را به این تأمین کنندگان ندهید. ایمیل سالها به طور م effectivelyثر هسته ای و غیرقابل استفاده خواهد بود ، به من اعتماد کنید …
خوب ، امیدوارم که شما را در طرز فکر صحیح قرار دهد. بیایید وارد گوشت گاو آن شویم. گوشت گاو.

این جدول را برای پیکربندی برندگان محصول دریافت کنید

مرحله 1 – یک محصول خوب برای وارد کردن و فروش پیدا کنید
یافتن یک محصول عالی معمولاً اولین و آخرین مکانی است که کارآفرینان جدید در آن گیر می کنند. اگر نمی دانید چه می کنید ، گم شدن در ورطه تحقیقات محصول آسان است …

خوشبختانه ، اینجا نیز جایی است که می توانم بیشتر به شما کمک کنم

من در یک لحظه به شما نشان خواهم داد که چگونه این کار می کند ، اما ابتدا اجازه دهید به شما بگویم که چگونه این روش را کشف کردم …

اولین محصول موفق من
وقتی کار را شروع کردم ، مستقیم به دنبال تقلبی (کیف پول ، کیف پول ، کفش ، راهنمای تمرین و غیره) رفتم. من با فروش اینها از طریق eBay ، آمازون ، Craigslist و غیر حضوری یک کشتار کردم اما سریع تصمیم گرفتم از آنها دور شوم. من نمی خواستم بر اساس مبانی قانونی مشکوکی شغلی ایجاد کنم و شما هم نباید این کار را انجام دهید.

من این مشاغل تقلبی را به دو دوست متفاوت هدیه کردم. یک دوست موفق به فروش راهنماهای تمرین از طریق Craigslist در NYC و تحویل آنها به صورت پیاده ای شد. دوست دیگر یکی آنقدر خوش شانس نبود. وی توسط وکلا و حتی بازرسان خصوصی تحت تعقیب قرار گرفت تا اینکه سرانجام از وی به ورشکستگی شکایت کردند (و مجبور شد از تمام اسباب بازی های فانتزی خود که تقلبی ها برای آن پول می دادند صرف نظر کند).

و به همین دلیل است که باید از محصولات تقلبی خودداری کنید. مانند خرید و فروش مواد مخدر – من نمی گویم این پول شما را درآمد نخواهد داد ، زیرا من می گویم شما نباید این کار را انجام دهید زیرا فروش تقلبی یک تجارت نیست – این یک شلوغی برای مدت زمان محدود است. بنابراین تقلبی انجام ندهید …

رفتن به “لگیت”
از آنجایی که من قبلاً به طور آنلاین محصولات را به طور موفقیت آمیز می فروختم ، فکر کردم تغییر کاربری محصولات تقلبی به محصولات حلال آسان است. با این حال ، من فهمیدم که پیدا کردن محصولات قانونی برای فروش یک بازی بسیار متفاوت است. من قبل از شروع کشف مسائل ، کاملاً چند شکست داشتم.

در اینجا برخی از محصولات بد وارد شده (و دلیل بد بودن آنها) آورده شده است:

مبلمان پاسیو – اعداد از این نظر باورنکردنی به نظر می رسند – من می توانم آنها را WAY ارزان تر از آنچه می فروشند خریداری کنم. من 10 واحد خریدم و فروختم ، آنها را برای مشتری حمل کردم ، اما 2 واحد در حمل و نقل آسیب دیدند. تمام سود (و سپس مقداری) در معاملات بازده خورده شد.
درس آموخته شده: از محصولات سنگین و بزرگ که حمل آنها گران است خودداری کنید.
مسواک – باز هم ، اعداد عالی به نظر می رسند – من می توانم این WAY را ارزان تر از قیمت فروش آنها بخرم. من 25 خریدم و مردم به راحتی آنها را خریداری نمی کنند. آخرین بار کی خرید مسواک از یک مارک غیر اصلی؟
درس آموخته شده: از بازارهای کالایی با وفاداری به مارک های بزرگ اجتناب کنید.
پیراهن “بله ما شاهدانه” – اوباما کاندیدا می شد (بله ما می توانیم) ، و قانونی شدن ماری جوانا یک موضوع مهم بود – بنابراین من فهمیدم ، چگونه می توانم با اینها شکست بخورم؟ حتی آنها را آزمایش نکرد ، فقط 1000 واحد خریداری کرد (زیرا من چنین باهوشی هستم). 200 واحد فروخته شد ، سپس پول نقد لازم برای ادامه بازاریابی تمام شد.
درس آموخته شده: برای پایین نگه داشتن خطر موجودی و نگه داشتن پول نقد برای بازاریابی / خرید مشتری ، به آرامی مقیاس خود را افزایش دهید
من می توانم تمام روز در مورد عقب نشینی های اولیه ام ادامه دهم ، اما این چیزی نیست که شما می خواهید بشنوید.

این رپورتاژ اگهی در راستای بهبود سئو سایت آی سی پارس منشتر شده است یکی از روش های افزایش پیج رنک رپورتاژ است که در این مقاله به آن پرداخته ایم برای کسب اطلاعات بیشتر وارد وب سایت آی سی پارس به آدرس ICPars.Com شوید.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید