آمازفیت فالکون ساعت جان سخت و خوش قیمت شیائومی

    کد خبر :956637
آمازفیت فالکون

شرکت آمازفیت یکی از زیربرندهای شیائومی در زمینه تولید گجت‌های پوشیدنی از جمله ساعت هوشمند است. این برند به تازگی از ساعت جان سخت هوشمند فالکون خود رونمایی کرده که ویژگی‌های بزرگی ارائه می‌دهد.

بازتاب- ساعت فالکون در کنار طراحی ناهموار و مقاوم خود، به عمده ویژگی‌های لازم برای کوهنوردی و تناسب اندام مجهز شده تا افراد به عنوان یک گجت پوشیدنی کامل از آن بهره گیرند. در واقع باید فالکون را رقیبی برای ساعت گلکسی واچ 5 پرو سامسونگ، اپل واچ و محصولات گارمین به حساب آورد. آمازفیت با استفاده از استراتژی شیائومی سعی داشته ساعتی ارزان و در عین حال باکیفیت به مخاطب خود ارائه دهد.

فالکون از بدنه تیتانیومی بهره می‌برد که از نوع هوانوردی درجه TC4 است و این یعنی می‌توان انتظار استحکام قابل توجهی داشت. نمایشگر دایره‌ای از پوشش شیشه یاقوت کبود برخوردار بوده، این نوع شیشه را عمدتا در گجت‌های پوشیدنی گران قیمت و خاص به کار گرفته می‌شود و فالکون نیز به عنوان ساعتی ناهموار از این ویژگی برخوردار است. این شیشه دوام بسیار بالایی داشته و عمدتا در ساعت‌های هوشمند جان سخت شاهد آن هستیم.

سطح مقاومت در برابر آب ساعت نیز 20 ATM بوده و این یعنی در عمق چندین متری به مدت طولانی دوام خواهد آورد. آمازفیت اعلام کرده این ساعت برای نشان دادن دوام خود در 15 تست نظامی مورد آزمایش قرار گرفته و توانسته موفق عمل کند. فالکون آمازفیت دارای نمایشگر دایره‌ای 1.28 اینچی امولد با رزولوشن 416×416 پیکسل است و شدت روشنایی 1000 نیتی ارائه می‌دهد. بنابراین در کنار کیفیت خو صفحه نمایش، روشنایی بالایی در شرایط نوری کم خواهد داشت.

آمازفیت فالکون باکیفیت و استحکام بالا

در بخش تناسب اندام و سلامت محور این ساعت هوشمند از هیچ ویژگی محروم نیست. آمازفیت همانطور که گفته شده، بیشتر قابلیت‌های لازم را گنجانده است. بنابراین افراد می‌توانند از گجت پوشیدنی حرفه‌ای برخوردار شوند که تجربه کاربری لذت بخشی را فراهم می‌آورد.

آمازفیت فالکونآمازفیت فالکون به سنسور ضربان قلب و SpO2، ردیاب استرس و خواب، یادآورهای تنفس و ردیاب قاعدگی مجهز شده است. این ساعت هوشمند می‌تواند از طریق بلوتوث به دستگاه‌های ورزشی دیگر مانند کمربند ضربان قلب و پاور سنج دوچرخه سواری متصل شود. این دستگاه هوشمند دارای بیش از 150 حالت ورزشی داخلی بوده و همچنین برای شنا، ورزش‌های آبی پرتحرک و غواصی ایده آل است. آمازفیت  Falcon دارای تشخیص تمرینات قدرتی و نمایش زنده داده‌های ورزشی است. گفته می‌شود که برنامه Zepp زمانی را تشخیص می‌دهد که کاربر در حالت تمرین بیش از حد بوده و به طور مناسب شدت برنامه‌های ورزشی برنامه ریزی شده را کاهش می دهد.

آمازفیت یک باتری 500 میلی آمپرساعتی تعبیه کرده که در کاربری ساده 14 ساعت عمرباتری و در حالت صرفه جویی 30 ساعت عمرباتری ارائه می‌دهد. این ساعت هوشمند مجهز به GPS دو بانده با پشتیبانی از موقعیت یابی شش ماهواره‌ای بوده و با حافظه داخلی 4 گیگابایتی می‌توان داده بسیاری را ذخیره سازی کرد. اطلاعات تمرین را می‌توان با برنامه Strava، Apple Health، Google Fit و Adidas Running همگام‌سازی کرد.

این ساعت هوشمند بزودی با قیمت 200 دلار راهی بازار خواهد شد و انتظار می‌رود بزودی شرکت آمازفیت مدل‌های بیشتری را معرفی کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید