کرونا جان 3 هموطن دیگر را گرفت

    کد خبر :913228
کرونا جان 3 هموطن دیگر را گرفت

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته، ۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۲۹۶ نفر رسید.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا کنون ۶۴ میلیون و ۵۱۳ هزار و ۱۳۷ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۸۱۷ هزار و ۳۷۶ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۴۸۴ هزار و ۸۲۴ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۴۹ میلیون و ۸۱۵ هزار و ۳۳۷ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۱۸ هزار و ۳۷۹ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

همچنین از دیروز تا امروز ۵ خردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۱۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۴۱ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۳۱ هزار و ۹۹ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۲۹۶ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۴۱ هزار و ۱۲۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. ۶۰۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۲ میلیون و ۱۱۹ هزار و ۵۸۸ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

به گزارش دانشجو، همچنین در حال حاضر صفر شهرستان در وضعیت قرمز، صفر شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۵۵ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۳ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید