آلک بالدوین و جیم کری در نقش ترامپ و بایدن ظاهر شدند

    کد خبر :750815

سرانجام طرفداران کمدی توانستند پس از مدت‌ها انتظار به وعده‌ای که داده شده بود برسند و مناظره آلک بالدوین و جیم کری را در نقش دو رقیب انتخاباتی آمریکا تماشا کنند.

به گزارش مهر، ساعتی پیش (شنبه شب به وقت آمریکا) برنامه «ساتردی نایت لایو» فصل ۴۶ خود را شروع کرد و مستقیم به سراغ خبرهای سیاسی رفت و موضوع مناظره رقبای انتخاباتی آمریکا را که ۲۹ سپتامبر برگزار شده بود، دستمایه خود قرار داد.

در این برنامه نقش کامالا هریس را نیز مایا رودولف بازی کرد و هری استایل نیز نقشی کوچک در تنفس بین مناظره این ۲ برای گوش کردن به چیزی آرام‌بخش ایفا کرد.

در این مناظره طنز که در واقع پیش از اعلام خبر مثبت شدن تست کرونا ترامپ برگزار شده بود، اشاره‌ای هم به این موضوع شد و مجری برنامه از ترامپ که نقشش را بالدوین بازی می‌کرد سوال کرد: تست کووید را که قول داده بودید انجام دهید، انجام داده‌اید؟ و ترامپ در پاسخ می‌گوید: بله حتماً، قول پیشاهنگی و ۲ انگشتش را به نشانه پیشاهنگی بالا می‌آورد.

و وقتی سوال می‌شود که موافقید مناظره را شروع کنیم: شخصیت بایدن جواب می‌دهد: معلوم است که نه.

در این مناظره به موضوع‌های مختلفی از زاویه طنز نگاه شد و وقتی موضوع دیوان عالی مطرح شد ترامپ با ذکر یک سری حرف‌های تکراری و بی‌جا پاسخ داد از جمله اینکه مردم شغلشان را از دست می‌دهند و ویروس چینی خیلی برای من مهم است.

وقتی قرار شد بایدن به همین سوال جواب دهد ترامپ ناگهان وسط حرف او پرید و به او یادآوری کرد که نباید خشمگین شود و باید مدیریت خشمش را با لبخند پاسخ دهد.

در مورد مالیات هم بالدوین به ترامپ تذکراتی داد و در وسط ماجرا ماسکش را از جیبش درآورد و گفت وقتی در بزرگراه هستید می‌توانید آن را بپوشید.

اما ترامپ هم به بالدوین تذکراتی داد از جمله اینکه او را برای استفاده از ماسک‌های بزرگ دست انداخت و گفت ۲۰۰ قدم از مردم فاصله می‌گیرد.

بحث برتری سفیدپوستان نیز در این مناظره مورد توجه قرار گرفت و بالدوین در نقش ترامپ از محکوم کردن این امر طفره رفت و گفت نمی‌دانم چطور باید به اینها حالی کنم.

در بخشی از مناظره بایدن به طور ضمنی عذرخواهی کرد که جای یک زن را به عنوان نامزد انتخاباتی گرفته و به میدان آمده و گفت: می‌دانم به یک زن برای ریاست جمهوری نیاز داریم اما من به معاون رییس جمهوری بسنده می‌کنم و به انتخاب کامالا هریس برای این پست اشاره کرد.

در انتهای برنامه بایدن با یک ریموت تلویزیون ترامپ را که همچنان داشت حرف می‌زد ساکت کرد و گفت همه ما به استراحت نیاز داریم. بگذارید فقط یک ثانیه صدای این لعنتی را نشنوم. وی خطاب به مردم گفت اگر به علم و کارما نیاز دارید من به آنها اعتقاد دارم و می‌دانم چقدر این ویروس خطرناک است.

او مستقیم به ترامپ نگاه کرد که هنوز منجمد شده بود، تا نشان دهد منظورش از ویروس چیست و گفت اگر می‌خواهید آمریکا دوباره آتش نگیرد سوار قطار بایدن شوید.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید