آغاز ثبت نام ویلا و آپارتمان برای کارمندان با تسهیلات 700 میلیونی

    کد خبر :951231

خانه مدارس ساخت و تحویل 650 واحد ویلا و 800 واحد آپارتمان در گیلان را به صورت اقساط برای کارمندان و بازنشستگان را به صورت قرعه کشی واگذار میکند، ثبت نام از 10 آبان شروع  و به مدت 7 روز ادامه خواهد داشت.

70 واحد ویلای ساحلی در لاهیجان ( نزدیکی چمخاله ) ، 80 واحد ویلا در بندر انزلی، 400 واحد ویلا در خزر ویلا ( بندر انزلی ) ، 500 واحد آپارتمان در خزر ویلا ( بندر انزلی )  ، 100 واحد ویلا در صومعه سرا و همچنین 300 واحد آپارتمان در صومعه سرا اجرا می شود.

مدیر عامل خانه مدارس با تاکید بر اینکه قیمت تمام شده مسکن برای خریداران مهمترین دغدغه برای خرید می باشد اعلام کردند در این روش علاوه بر اینکه قیمت مسکن به پایینترین حالت و به قیمت تمام شده به دست متقاضیان میرسد مبلغ پرداختی نیزدر دو مرحله اقساط کوتاه مدت و اقساط بلند مدت پرداخت خواهد، وی همچنین با اشاره به تسهیلات ویژه اعلام کردند در این پروژه ها بالاترین میزان تسهیلات ممکن ارائه شده است به طوری که تسهیلات بلند مدت برخی پروژه ها تا پایان ساخت بیش از 700 میلیون تومان خواهد شد.

همچنین اعلام کردند متقاضیانی که قبلا در سایر پروژه های خانه مدارس ثبت نام کرده اند ولی به هر دلیلی موفق به انجام  قرارداد نشده اند میتوانند مجددا در این طرح ثبت نام نمایند.

یکی دیگر از نکات مثبت این طرح اختصاص یک درصدی از پروژه برای ساخت مدرسه در مناطق محروم و تجهیز این مدارس می باشد.

متقاضیان محترم جهت ثبت نام و کسب اطلاعات کاملتر می توانند به سایت خانه مدارس به آدرس www.khanemadares.ir مراجعه نمایند.

به گفته رییس هیات مدیره خانه مدارس امروزه تامین مسکن به یکی از مهمترین  مشکلات مردم به خصوص جوانان تبدیل شده است به طوری که در حال حاظر بسیاری از مردم توان خرید مسکن ندارند لذا یافتن راهکارهایی برای کاهش قیمت ها و همچنین نحوه و نوع پرداخت میتواند روند خانه دار شدن هموطنان را تسهیل نماید.

وی همچنین خبر از تحویل فاز اول پروژه نیلوفر آبی تا آخر آبان داده و خاطر نشان کردند به زودی فاز دوم پروژه نیز اجرایی خواهد شد.

ثبت نام متقاضیان از 10 آبان به مدت 7 روز ادامه خواهد داشت و اسامی منتخبین اعلام خواهد شد.

سایت خانه مدارس جهت ثبت نام : www.khanemadares.ir

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید