لیگ برتر انگلیس؛

آرسنال برابر منچستریونایتد به پیروزی رسید

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ ۸:۴۶
    کد خبر :668901

تیم فوتبال آرسنال در نخستین روز از سال جدید میلادی، منچستریونایتد را شکست داد و سه امتیاز این دیدار بزرگ را از آن خود کرد.

 

بامداد پنجشنبه توپچی‌ها در جریان برگزاری رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس و در مهم‌ترین دیدار این هفته، میزبان شیاطین سرخ بوده و مقابل این تیم به برتری ۲ بر صفر رسیدند.

 

«نیکولاس په په» در دقیقه هشتم و «سوکراتیس پاپاستاپولیس» در دقیقه ۴۲ برای تیم آرسنال در این دیدار گلزنی کردند و شادمانی را به اردوی تیم خود به ارمغان آوردند.

 


تصویر گلزنی سوکراتیس

 

شاگردان «میکل آرتتا» که با ارائه یک بازی زیبا و تماشایی، حریف نامدار خود را مغلوب کردند با کسب هر سه امتیاز این دیدار، ۲۷ امتیازی شدند و به جای اورتون در جایگاه دهم نشستند.

 

منچستر یونایتد نیز هرچند در این دیدار مغلوب شد اما با ۳۱ امتیاز همچنان در جایگاه پنجم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر باقی ماند.

 

بازی در نیمه نخست این دیدار تماشایی و سرعت آن بسیار بالا بود و آرسنالی‌ها که در ورزشگاه «امارات» از حریف پذیرایی می‌کردند خیلی زود نیز به گل رسیدند؛ این گل در دقیقه ۸ به ثمر رسید.

 

در ادامه، شاگردان «اوله گانر سولسشیر» برای دقایقی تیم برتر میدان بودند اما تلاش آنان برای گلزنی و به تساوی کشاندن بازی ثمری نداشت.

 


ناراحتی سولسشیر از شکست تلخ برابر آرسنال

 

این در حالی بود که شاگردان آرتتا یک بار دیگر با در اختیار گرفتن توپ و میدان، کنترل بازی را در دست گرفته و به دفعات متوالی بر روی دروازه حریف در موقعیت گلزنی قرار گرفتند اما این فرصت‌ها نیز هیچکدام تبدیل به گل نشد.

 

«الکساندر لاکازت» مهاجم اول توپچی‌ها بیشترین سهم را در خلق این موقعیت‌ها داشت و بهترین بازیکن زمین در این دقایق بود.

 

سرانجام تلاش آنان نتیجه داد و این بار پاپاستاپولیس مدافع پیش تاخته توپچی‌ها با فرصت طلبی، توپی که از کرنر ارسال شده بود را در شلوغی محوطه شش قدم با شوتی دقیق به گل دوم تیمش تبدیل کرد.

 

در نیمه دوم حملات بازیکنان منچستر یونایتد بیش از حریف بود و آنان موقعیت بیشتری برای گلزنی به دست آوردند اما با درخشش «برنت لنو» سنگربان آرسنال تمامی این موقعیت‌ها از آنان گرفته شد.

 

از سوی دیگر، توپچی‌ها که چشم به ضد حملات داشتند، حملاتی را بر روی دروازه حریف طراحی کردند اما آنان نیز به گل نرسیدند تا این بازی در خاتمه با نتیجه ۲ بر صفر به پایان برسد.

 

این دویست و سی و سومین دیدار ۲ تیم با یکدیگر بود که بامداد امروز پنجشنبه برگزار شد.

 

یونایتدها در ۹۷ دیدار خود با آرسنال به پیروزی رسیده و ۸۴ بار نیز آرسنالی‌های موفق به کسب برتری برابر رقیب خود شده بودند.

 

۵۲ بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

 

لیورپول صدرنشین فعلی این رقابت‌ها در آخرین دیدار این هفته بامداد جمعه با شفیلد یونایتد دیدار می‌کند.

 

در سایر دیدارهای هفته بیست و یکم این نتایج به دست آمد:

 

برایتون یک – چلسی یک

 

برنلی یک – استون ویلا2

 

نیوکاسل صفر – لسترسیتی3

 

ساوتهمپتون یک – تاتنهام صفر

 

واتفورد ۲ – ولورهمپتون یک

 

وستهام ۴ – بورنموث صفر

 

نوریچ یک – کریستال پالاس یک

 

منچسترسیتی ۲ –اورتون یک

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید