آخرین وضعیت نامزد‌ها در شبکه‌های اجتماعی/ رئیسی پیشروی تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی

انتخابات۱۴۰۰

مرکزپژوهشی بتا با داده کاوی حدود ۴۹/۴ میلیون پست در فضای مجازی در یک هفته گذشته به رصد و بررسی داده‌های پیرامون ۷ نامزد انتخابات۱۴۰۰ در شبکه‌های اجتماعی را پرداخته است.

۸ تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ به طور کلی ۱۷/۱ میلیون پست در تلگرام، ۱۳/۱ میلیون پست در اینستاگرام و ۱۹/۲ میلیون توییت منتشر شده است.

در این بین ۱/۳۶۸ میلیون پست در تلگرام، ۱/۳۱۱ میلیون پست در اینستاگرام و ۴/۸۷۵ میلیون توییت پیرامون انتخابات تولید شده است.

در مجموع سه بستر حدود ۳/۷۷۸ میلیون محتوا در فضای مجازی پیرامون ۷ نامزد انتخابات تولید شده که بیشترین تولید محتوا در هر سه بستر متعلق به رئیسی بوده است.

آخرین وضعیت نامزد‌ها در شبکه‌های اجتماعی/ رئیسی پیشروی تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی

جلیلی و همتی به ترتیب رتبه دوم و سوم بیشترین داده‌های اینستاگرام و توییتر را دارند.

داده‌های جلیلی در تلگرام بر خلاف دو بستر دیگر پایین است.

همتی و قاضی‌زاده به ترتیب بیشترین داده تلگرام را دارند.

میزان لایک و بازدید محتوای پیرامون رئیسی بیش از سایر نامزد‌ها بوده است.

همتی پس از رئیسی بیشترین بازدید تلگرام و لایک اینستاگرام را دشته است.

جلیلی نیز در توییتر بیشترین لایک را پس از رئیسی دریافت کرده و در جایگاه دوم قرار دارد.

آخرین وضعیت نامزد‌ها در شبکه‌های اجتماعی/ رئیسی پیشروی تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی