آخرین بوگاتی ویرون سوپر اسپرت برای فروش به بازار عرضه می‌شود

    کد خبر :815985
آخرین بوگاتی ویرون سوپر اسپرت برای فروش به بازار عرضه می‌شود

ویرون سوپر اسپرت یکی از عجیب‌ترین خودروهای بوگاتی است که تنها ۴۸ خودرو از آن ساخته شده است.

بوگاتی ویرون یک ابرخودروی نسبتاً کمیاب است. ویرون سوپر اسپرت نیز یکی از عجیب‌ترین و خارق العاده ترین خودروهای بوگاتی است. تنها ۴۸ خودرو از آن ساخته شده و در هر جایی نمی توان یکی از آنها را دید.

ویرون سوپر اسپرت خودرو معمولی نیست، این خودرو ۴۸ امین خودرویی است که ساخته شده و آخرین ویرون سوپر اسپرتی است که از خط مونتاژ خارج می‌شود. این اولین بار نیست که این واحد دقیق برای فروش عرضه می‌شود و اما ویژگی ویژه Veyron Super Sport چیست؟

برای افراد ناآگاه باید گفت که این اتومبیل یک بار رکورددار سریعترین وسیله نقلیه قانونی تولید جاده‌ای در تمام زمان‌ها در سال ۲۰۱۰ شد و سرعت آن ۴۳۱.۰۷۲ کیلومتر در ساعت است. برخلاف شیرون اسپرت که در یک جهت ۴۹۰.۴۸۴ کیلومتر در ساعت حرکت کرد، ویرون اسپرت اسپرت این کار را در دو جهت انجام داد، که توسط کتاب رکورد‌های گینس و آژانس بازرسی فنی آلمان (TÜV) تأیید شد.

اگر برای فروش به ویرون سوپر اسپرت برگردیم، رانندگی چندانی نداشت، فقط ۲۰۱۶ کیلومتر، کیلومتر شمار آن بود که در عکس‌ها دیده می‌شود. سوابق کامل سرویس آن البته شامل آخرین سرویس امسال در ۲۴ فوریه ۲۰۲۱ است، همچنین دارای یک سری لاستیک جدید از آخرین سرویس و ضمانت طولانی بوگاتی تا ژانویه ۲۰۲۲ است.

سازنده این خودرو خاص گفته است که کلیه قطعات موتور به صورت دستی ساخته و سر هم‌بندی می‌شود، تولید اکثر قطعات این خودرو در آلمان انجام می‌گیرد، اما برای سرهم‌بندی به مولشایم فرانسه فرستاده می‌شوند. بوگاتی گفته که مدل ۱۳۰۰ اسب بخاری را روانه بازار خواهد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، این خودرو با توان حداکثر ۱۰۰۱ اسب بخار و حداکثر با سرعت ۴۰۹ کیلومتر بر ساعت است و ۱۶ سیلندر در سیکل ترکیبی ۲۳٫۱ لیتر بنزین به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف می‌کند و مصرف آن در شهر به ۳۷٫۲ لیتر می‌رسد و در جاده ۱۴٫۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید