آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی/نجات جان ۱۰ نفر از ساکنان ساختمان

    کد خبر :830233
آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از نجات 10 نفر از ساکنان یک ساختمان مسکونی که دچار آتش‌سوزی شده بود خبر داد.

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفت و گو با ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۴:۲۲ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان شهران جنوبی، کوچه قائم به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: در یک ساختمان مسکونی که شامل ۴ طبقه برروی همکف بود. در قسمت همکف که پارکینگ بود سه دستگاه خودرو شامل خودروهای سمند، تیبا و پژو حضور داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه خودروی تیبا کاملا شعله‌ور بود، تصریح کرد: آتش به بخش‌هایی از خودروی سمند نیز سرایت کرده بودو دود بسیار غلیظ طبقات بالایی را فراگرفته بود.

ملکی تصریح کرد: با هماهنگی آتش‌نشانان تعدادی از ساکنان که در طبقات بالایی محبوس بودند به سطح پشت‌بام انتقال داده و همزمان با خاموش کردن آتش، از طریق نردبان‌های هیدرولیکی و بعد از ایمن‌سازی و تخلیه دود از طریق پله‌های ساختمان اقدام به خارج کردن اهالی ساختمان کردند.

وی ادامه داد: گروه‌هایی نیز مشغول اطفاء حریق در قسمت پارکینگ بودند. آتش به سرعت خاموش شد و از سرایت به طبقات بالایی جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در نهایت ده نفر شامل دو آقا و ۸ خانم از ساختمان خارج شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید