خانم کارگردان:کودکان دیگر خاطره‌ای از طبیعت ندارند

    کد خبر :99431

کارگردان سینما و تلویزیون ایران با تاکید بر این که در وضع فعلی آب کشور همه ما مقصریم گفت: مقصر کسی است که آپارتمان ۲۰ طبقه می‌سازد و به کودک من که دیگر چشمه و بوته تمشک نمی‌بیند توجه ندارد.

مرضیه برومند در عکس‌نوشتی که در پویش «من صدای آب هستم» منتشر شده است با طرح این پرسش که مقصر وضع فعلی آب کیست گفت: من، شما، مسئولان، همه ما، مقصر همه ماییم از همه جناح‌های فکری مختلف، چپ، راست، میانه‌رو، مذهبی و غیرمذهبی.

این کارگردان سینما و تلویزیون ایران افزود: مقصر کسی است که آپارتمان ۲۰ طبقه‌ای می‌سازد به کودک من که دیگر چشمه و بوته تمشک نمی‌بیند و صدای جوی آب نمی‌شنود توجه نمی‌کند.

وی تصریح کرد: کودکان امروز دیگر خاطره‌ای از طبیعت ندارند.

بحران آب در کشور چندسالی است که به جزئی از مهمترین چالش‌های زیست محیطی تبدیل شده و از این رو توجه جریان های مردمی به این چالش مهم با رویکرد رسانه ای از سال گذشته آغاز شده است.

پویش مردمی «من صدای آب هستم» پس از تحقیقات و بررسی آسیب ها و معضلات پیش روی آب در کشور که به بحران کنونی منجر شده برآن شده تا با مشارکت اقشار مختلف مردم از طریق انتشار پیام در شبکه های اجتماعی، همت بلند مردم ایران را در این مسیر همراه سازد.

ازجمله چهره هایی که به این پویش پیوسته‌اند می‌توان به رضا کیانیان (بازیگر)، میترا حجار (بازیگر)، سیاوش صفاریان (مجری)، علی صدری نیا (مجری)،‌ حسین پاکدل (بازیگر)، حسن فتحی (کارگردان)، شبنم قلی خانی (بازیگر)، مهدی چمران (سیاستمدار)، احمد مسجدجامعی (سیاستمدار)، مژده لواسانی (مجری)، رضا یزدانی (خواننده)، فاطمه گودرزی (بازیگر)، آتیلا پسیانی (بازیگر)، رویا نونهالی (بازیگر)، اکبر زنجانپور (بازیگر)، لادن مستوفی (بازیگر)، صدرا محقق (روزنامه‌نگار)، هدایت هاشمی (بازیگر)، بهاره رهنما (بازیگر)، فریبا نادری (بازیگر)، حسن سلطانی (مجری)، مرضیه برومند (بازیگر)، کمند امیرسلیمانی (بازیگر)، مصطفی رحماندوست (شاعر) و اقبال واحدی (مجری) اشاره کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید