رئیس اتحادیه ناشران صربستان: نمایشگاه کتاب تهران فرصتی برای تبادل تجارب کشورهاست

دیان پاپیچ’ رئیس اتحادیه ناشران صربستان طی سخنانی در حاشیه سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: نمایشگاه کتاب تهران فرصتی برای تبادل تجربه و تشریک مساعی کشورهاست.دیان پاپیچ که برنده بهترین جایزه ناشران کتاب 2016 است روز پنجشنبه با تقدیر از تلاش ها و توجه جمهوری اسلامی ایران به کتاب و کتابخوانی ، برگزاری نمایشگاه را بسیار موثر در روابط فرهنگی کشورها دانست.
وی به اشتراک گذاشتن اطلاعات کشورها را از نتایج این رویداد فرهنگی عظیم خواند و گفت: جنبه آموزشی نمایشگاه بسیار با اهمیت است.
پاپیچ با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در صربستان گفت: اگرچه کشور ما به بزرگی جمهوری اسلامی ایران نیست اما نمایشگاه کتاب آن توانست نه تنها در شرق اروپا بلکه در تمام اروپا تاثیر بگذارد.
وی که صاحب بزرگتربن انتشارات صربستان لاگونا است ، گفت: این انتشارات در نمایشگاه کتاب لندن سال 2016 جایزه بهترین انتشارات را از آن خود کرد.
وی نمایشگاه کتاب تهران را بهترین عامل توسعه روابط فرهنگی کشورها دانست و خواستار استفاده از تجارب جمهوری اسلامی ایران در این زمینه شد.
سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» از 13 تا 23 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود.
مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید