محدثه از رنج این روزها می‌گوید؛ مسئولان می‌آیند و وعده می‌دهند

  • اجتماعی
  • چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ ۱۶:۰۹
    کد خبر :99399

محدثه شب راه یکی از دانش‌آموزان هرمزگانی که در حادثه اخیر دست و پایش را از دست داد، می‌گوید:‌مسئولان می‌آیند و می‌روند، وعده می‌دهند اما امیدوارم فراموش نکنند.

به گزارش تسنیم، در جریان حادثه تلخ تصادف خونین اتوبوس حامل دانش‌آموزان هرمزگانی، 7 دانش‌آموز و یک مربی جان خود را از دست دادند.

در این حادثه 2 دانش‌آموز نیز دچار قطع عضو شده‌اند و البته این بار نخستی نیست که در جریان اردوهای دانش‌آموزی شاهد بروز حوادث و مرگ افراد هستیم.

محدثه شب راه یکی از 40 دانش‌آموز هرمزگانی است که واژگونی اتوبوس, اردوی شیراز را برای او و دوستانش ناتمام گذاشت و در جریان این حادثه، دست و پایش را از دست داد.

محدثه شب راه که در بیمارستان شیراز بستری است، به خبرنگار تسنیم گفت: برای رفتن به اردوی شیراز پدرم تا جلوی اتوبوس بدرقه‌ام کرد و پس از گذاشتن وسایلم داخل ماشین از یکدیگر خداحافظی کردیم. نیمه‌های شب بود اما خوابم نبرده بود ناگهان متوجه شدم اتوبوس تصادف کرد, نمی‌دانم چه شد اما بی‌هوش شدم و پس از مدتی که به هوش آمدم چند نفر از دوستانم روی من افتاده بودند و دستم تا بازو زیر سنگ‌ها بود و پایم نیز زیر صندلی ماشین گیر بود.

وی افزود: بعد از ساعتی ماندن در این حالت، وقتی بیرون آوردنم دست راستم از آرنج و پای چپم از زانو در همان صحنه تصادف قطع شده بود, سرم شکسته و مهره‌های کمرم آسیب دیده بود و کمر و گردنم به شدت درد می‌کرد.

 

این دانش‌آموز گفت:‌ حالا هم روی تخت بیمارستان روزهایم را می‌گذرانم سخت است اما می‌گذرانم و باید امروز به زیر تیغ جراحان بروم. قرار بود سال آینده کنکور بدهم خیلی دوست داشتم پزشک شوم اما حالا اینجام روی تخت بیمارستان. شیوا دوست سه ساله‌ام در مدرسه و که در اتوبوس کنار دستم نشسته بود، جان داد. این خاطره‌ها را چگونه از ذهنم پاک کنم؟

محدثه بیان کرد:‌ مسئولان می‌آیند و می‌روند، وعده می‌دهند. می‌گویند کمک می‌کنیم به دانشگاه بروی اما می‌ترسم حرف‌هایشان برای همین حالا که روی تخت بیمارستانم باشد می‌ترسم فراموش کنند وعده‌‌هایی را که این روزها به من دادند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید