سفر دسته جمعی تعدادی از بازیگران به سنندج

    کد خبر :99229

سنندج- تعدادی از بازیگران ومجریان برجسته کشور برای شرکت دربیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان های صداوسیما به کردستان سفر می کنند.

بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان های صداوسیما از امروز سه شنبه راس ساعت ۲۰ در سنندج مرکز استان کردستان آغاز بکار می کند.

براساس برنامه اعلام شده قرار است که در دومین روز ازبرگزاری این جشنواره تعدادی از بازیگران ومجریان مطرح کشور هم چون مریلا زارعی، امین زندگانی، قطب الدین صادقی، محمود پاک نیت، رامبدجوان، سعیدآقاخانی، مریم نادعلی، شهرام شکیبا، سیدعلی ضیاء، داریوش ارجمند، پوران درخشنده و مریم بوبانی به استان کردستان سفر کنند.

علاوه براین بازیگران ومجریان تعداد از تهیه کنندگان رسانه ملی، مدیران کل شبکه های استانی سراسرکشور و شبکه های ملی و مدیران سازمان صداوسیما هم در این جشنواره حضور پیدا می کنند.

جمعی از خانواده های معظم شهدای شاخص کشور هم در این چند روز مهمان مردم شهیدپرور و غیور استان کردستان هستند.

کمیسیون های فضای مجازی، خبر، سیما، پژوهش، شعر و موسیقی وکمیسیون صدا در طول روزهای چهارشنبه و پنج شنبه به اجرای برنامه های ویژه ای هم چون بررسی آثار برگزیده جشنواره، نشست با کارشناسان واساتید و برگزاری کارگاه های آموزشی می پردازند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید