بازیگر محبوب سریالهای طنز در قالب نقشی جدی

    کد خبر :99143

بهنام تشکر که پیش از این با سریال‌های طنز در تلویزیون شناخته شده است، این بار با ایفای نقش در سریال «گمشدگان» در قالب نقشی جدی دیده شد. او درباره‌ی علت این حضور اظهار کرد: برای من ایفای نقش در سریالی جدی و طنز خیلی فرق نمی‌کند، حضورم در این مجموعه ارتباطی به ضعف فیلمنامه‌های طنز، خوب و یا بد بودن آن‌ها هم ندارد.

این بازیگر درباره ایفای نقش در سریال «گمشدگان» و اینکه آیا ضعف سریال‌های طنز او را به این سمت کشانده است؟ اظهار کرد: حضورم در این مجموعه ارتباطی به ضعف فیلمنامه‌های طنز، خوب و یا بد بودن آن‌ها ندارد. فیلمنامه را خواندم و با اینکه در سه قسمت از این مجموعه بیشتر بازی نداشتم، اما پذیرفتم. با تمریناتی هم که با کارگردان پیش از شروع کار داشتیم، تصمیم گرفتم در این مجموعه حضور داشته باشم.

تشکر تاکید کرد: سریال «گمشدگان» تجربه خوبی برایم بود، به ویژه همکاری‌ام با کارگردان برایم لذت‌بخش بود. خوشبختانه عکس‌العمل مردم هم برای حضورم در این سریال خوب بود اما به هر حال کمی برایشان عجیب و غریب بود که در یک کار جدی حضور داشتم. حضور من در نقش جدی در سریال «گمشدگان» به فیلمنامه برمی‌گردد. زمانی که فیلمنامه را خواندم تصمیم گرفتم در این مجموعه ایفای نقش کنم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا حضور در سریال‌های جدی را در تلویزیون ادامه خواهد داد، توضیح داد: برای من حضور در سریال جدی و طنز خیلی فرق نمی‌کند و فیلمنامه است که تعیین می‌کند در کدام کار حضور داشته باشم.

این بازیگر درباره علت ضعف سریال‌های تلویزیون به ویژه سریال‌های طنز در سال های اخیر، اظهار کرد: فرصت نمی‌کنم سریال‌هایی که در حال حاضر از تلویزیون پخش می‌شود را ببینم اما علت اصلی ضعف سریال‌ها به فیلمنامه برمی‌گردد. اگر فیلمنامه خوب باشد کار موفق خواهد بود و بازی بازیگران هم خوب دیده خواهد شد؛ بنابراین بخش اعظمی از ضعف کارها به فیلمنامه و کارگردان برمی‌گردد.

وی مطرح کرد: فیلمنامه کامل پیش از کلید خوردن یک سریال، نه تنها برای بازیگر خوب است، بلکه برای کارگردان و حتی خود نویسنده هم خوب است. اگر فیلمنامه به شکل کامل تحویل داده شود، باز هم می‌توان آن را اصلاح کرد و از طرفی به هر حال نقاط بازی بازیگران در فیلمنامه‌های کامل مشخص‌تر می‌شود.

تشکر که در مجموعه «لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت ایفای نقش کرده است، گفت: فصل دوم لیسانسه‌ها خیلی بهتر از فصل اول آن است. این مجموعه نیز به شکل فصلی ساخته و پخش می‌شود که بخشی از آن تصویربرداری شده است و فصل سوم آن نیز ساخته خواهد شد.

او درباره اینکه آیا در فصل سوم سریال سروش صحت حضور خواهد داشت؟ اظهار کرد: فصل سوم «لیسانسه‌ها» هنوز نوشته نشده است و هنوز پیشنهادی برای حضورم در این مجموعه مطرح نشده است.

بازیگر سریال‌های «ساختمان پزشکان»، «دزد و پلیس»، «هفت سنگ» و … در پایان اعلام کرد که پس از سریال «گمشدگان»، برای ایفای نقش در سریال‌های تلویزیونی، پیشنهادهای دیگری دارد، اما هیچ‌کدام هنوز قطعی نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید