نگاه سازمان توسعه تجارت دولتی نیست

مدیر کل دفتر هماهنگی صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی سازمان توسعه تجارت ایران با بیان این که سازمان توسعه تجارت نگاه دولت مدار نداشته، گفت: در اختیار گرفتن بازارهای جدید صادراتی یکی از ماموریت‌های اصلی سازمان توسعه تجارت بوده است.

محمود بازاری  با اشاره به سیاست‌های سازمان توسعه تجارت در قبال صادرات محصولات کشاورزی، اظهار کرد: سازمان توسعه تجارت در بخش صادرات محصولات کشاورزی سیاست‌های مشخصی داشته و با تنظیم برنامه‌های کوتاه مدت یکساله، برنامه‌های ابلاغی مجلس و چشم انداز سال 1404 بوده است.
مدیر کل دفتر هماهنگی صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی سازمان توسعه تجارت ایران، افزود: این سازمان نگاه دولت مدار نداشته و تنها از نظر سیاست‌های اجرایی و جهت گیری‌ها برای رسیدن به اهداف متفاوت خواهد بود.
وی در ارتباط با برنامه این سازمان برای در اختیار گرفتن بازارهای جدید صادراتی برای محصولات کشاورزی داخلی، گفت: در اختیار گرفتن بازارهای جدید صادراتی یکی از ماموریت‌های اصلی سازمان توسعه تجارت بوده که با همکاری بخش خصوصی انجام می‌گیرد.
 بازاری خاطرنشان کرد: همه ساله منابعی برای در اختیار گرفتن بازارهای صادراتی جدید با پیشنهاد سازمان توسعه در بودجه‌ پیش بینی می‌شود و این بودجه برای تشویق صادرکنندگان در اختیار تجار قرار می‌گیرد تا سهم صادرات کشورمان از محصولات کشاورزی در بازارهای جهانی افزایش یابد.
مدیر کل دفتر هماهنگی صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی سازمان توسعه تجارت ایران، تصریح کرد: مصرف این منابع دارای برنامه‌های متنوعی بوده لذا به زودی در بسته حمایتی حوزه صادرات سال 96 ابلاغ خواهد شد.
0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید