پوشش جالب داریوش ارجمند در فیلم«ماهورا»/عکس

    کد خبر :98797

علیرضا جلالی بیان کرد که فیلم سینمایی «ماهور» ساخته حمید زرگرنژاد به «ماهورا» تغییر نام داد.

علیرضا جلالی تهیه کننده سینما درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: این روزها فعالیت چندانی ندارم زیرا چندی پیش همکار و دوست خوبم حمید آخوندی فوت شد و با توجه به اینکه من ۳۰ سال با او شراکت و ۴۰ سال با او رفاقت داشتم هنوز نتوانستم این موضوع را هضم کنم.

وی در بخش دیگر از صحبت هایش درباره فیلم سینمایی «ماهور» ساخته حمید زرگرنژاد بیان کرد: این فیلم در حال حاضر مراحل پایانی فنی خود را می گذارند و ما در نظر داریم آن را در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش بگذاریم.

جلالی در پایان درباره مشابهت نام این فیلم با اثر دیگری که به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده است، گفت: به دلیل همین مشابهت، نام فیلم ما تغییر کرد و در حال حاضر نام آن «ماهورا» است.

بازیگرانی چون کامران تفتی، بهاره کیان افشار، داریوش ارجمند، سعید آقاخانی، میترا حجار، علی اوسیوند، یوسف مرادیان و مالک سراج در این فیلم نقش آفرینی می کنند.

در خلاصه داستان «ماهورا» آمده است: در روستایی مرزی زیباترین دختر به عنوان عروس هور انتخاب می شود تا یک روز در هفته خود را به آب بسپارد و هور بارور شده و قهرش نگیرد، امین معروف به سمور قاچاقچی ایرانی، عروس هور به نام ماهور را می دزد.

از دیگر عوامل این فیلم سینمایی می توان از مرتضی غفوری مدیرفیلمبرداری، ماکان رضایی پور دستیار اول کارگردان، کاوه ایمانی تدوین، شهرام خلج طراح چهره پردازی، محمد عفراوی مدیر تولید و برنامه ریزی، بهزاد آدینه طراح صحنه و مرضیه آذری به عنوان منشی صحنه نام برد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید