جشن یک سالگی آلبوم گروه «دال»

 کنسرت گروه «دال» شب گذشته ۱۳ اردیبهشت ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت روی صحنه رفت که امین هدایتی خواننده گروه و میلاد درخشانی به عنوان خواننده مهمان اجرا را پیش بردند.

همچنین پدرام درخشانی، خوانندگان گروه «دنگ شو» و کوروش بابایی از مهمانان این کنسرت بودند.

این کنسرت ابتدا با قطعه «هفت شهر» آغاز شد که در همان ابتدا تصاویر و المان هایی چون دوچرخه، مخاطبان کنسرت را به سوی خود جلب کرد. همچنین مصطفی شب خوان به عنوان پرفورمر این گروه را در بعضی از قطعات همراهی کرد.

قطعه دوم این اجرا «طعم شیرین خیال» نام داشت که در ادامه شعرش به این مصرع ها رسید: «بنشین لحظه‌ ای رو در روی من چایم را با عطرت هم‌ بزن/ بنشین تا شود نقش فال ما نقش هم‌ فردا شدن»

این قطعه با همراهی سازهای این گروه از جمله پیانو، سازهای کوبه ای، ویلنسل و گیتارباس اجرا شد.

قطعه بعدی با این ترجیع بند که «دنیای من را نقاشی کن با فرداهایی آبی تر/ دنیای من را نقاشی کن با شب هایی مهتابی تر» آغاز شد و قطعه شناخته شده تری بود که توسط مخاطبان همراهی شد.

امین هدایتی خواننده گروه بعد از اجرای این قطعات به مخاطبانش در سالن سلام کرد و گفت: اول از همه ممنون هستم، از همراهیتون و اینکه به ما انرژی می دهید. خیلی خوشحال هستیم که در سال ۹۶ فرصت دیگری پیش آمد تا در کنار شما باشیم. ما تمام تلاشمان را می کنیم تا با گروه «دال» امشب به همه خوش بگذرد.

از دیگر قطعات ای گروه که در فضایی آرام با ریتمی ملایم اجرا شد «گنجشکک» نام داشت. بخشی از شعر این قطعه که در ابتدا با تک نوازی پیانو آغاز شد و بعد سازهای دیگر هم اضافه شدند به این ترتیب بود:

«گنجشکک اشی مشی بازی تمومه
باد اومد زرد شدی برف اومد سرد شدی
شعر بودی طرد شدی تو
از آسمون سیر شدی توی بهار پیر شدی
مرغ زمین گیر شدی تو»

بعد از اجرای چند قطعه میلاد درخشانی به گروه اضافه شد و «آوازم را می رقصیدی» را با اتفاق امین هدایتی خواندند.

این قطعه که با همراهی سازها و با همان فراز و نشیب های موسیقی تلفیقی همراه شد همخوانی مخاطبانش را هم در پی داشت.

بعد از این اجرا شایان شکرآبی نوازنده پیانو و آهنگساز از یک سالگی آلبوم گروه «دال» گفت و بیان کرد: یک سال از انتشار آلبوم گذشت و خیلی خوب است که می توانیم امشب یک سالگی آلبوم را جشن بگیریم.

وی همچنین به طرفداران این گروه اشاره و از آنها تشکر کرد که بعضی از شهرستان ها به کنسرت آمده اند و این گروه را حمایت می کنند.

در این کنسرت میلاد درخشانی قطعه دیگری را هم با نام «اشارات نظر» اجرا کرد که با استقبال مخاطبانش مواجه شد.

عوامل کنسرت نیز به این شرح بودند: فرشاد رضایی گیتار باس، مهرداد عالمی ویلنسل، آرش آذر دودوک و کنا، نیوشا بریمانی کمانچه، اشکان پویانیا ویلن.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید