پخش سریال طنز و پربازیگر از شبکه نسیم

    کد خبر :98426

عباس اکبری تهیه‌کننده می‌گوید تولید آثار هنری همراه با ریسک است و تا این ریسک وجود نداشته باشد نمی‌توان انتظار نتیجه بهتر داشت.

مدتی قبل هیئت‌داوران بخش سینمای ایران سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی ACTION ON FILM آمریکا در بخش فیلم‌های سینمایی، جایزه بخش بهترین بازیگر نقش اول این فستیوال را به گوهر خیراندیش برای بازی در فیلم “خانه دیگری ” اهدا کردند و ناصر هاشمی دیگر بازیگر این فیلم به همراه گلاب آدینه برای فیلم “آبجی ” کاندیداهای بخش بهترین بازیگر این جشنواره بودند.

“خانه دیگری” به قلم مهنوش صادقی و کارگردانی بهنوش صادقی مضمونی اجتماعی دارد و روایتگر داستان پدری به نام حبیب اله است که در سال‌های آخر عمر تصمیم گرفته به خانه آبا و اجدادی‌اش برگردد. او خانواده اکرم، از اقوام دورش را برای پرستاری و مراقبت از خود به این خانه دعوت کرده تا با او زندگی کنند. در این میان، خوشی‌ها و ناخوشی‌های این خانواده زندگی حبیب ا… و دختر و دامادش را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. گوهر خیراندیش، لیلا زارع، پژمان بازغی، مهنوش صادقی، علیرضا جعفری، روشنک گرامی، متین ستوده، رابعه مدنی، پیمان یونسی، امیر جمشید صادقی و با هنرمندی ناصر هاشمی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

عباس اکبری تهیه‌کننده این فیلم سینمایی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره زمان اکران “خانه دیگری ” گفت: برنامه‌ریزی برای اکران “خانه دیگری” را به پس از محرم و صفر موکول کرده‌ایم.

نمایی از فیلم “خانه دیگری”

وی در ادامه درباره سایر فعالیت‌های خود نیز بیان کرد: فعلاً چند طرح برای سینما و تلویزیون در دست داریم اما اینکه چه زمانی کار را آغاز کنیم فعلاً برنامه‌ای نداریم.

اکبری با اشاره به آغاز پخش سریال ” سفر در خانه ” به کارگردانی بهمن گودرزی از شبکه نسیم نیز اظهار کرد: شبکه نسیم، شبکه طنزی است و همه آثارش طنز هستند و خوشبختانه تماشاگرش را پیداکرده و کار طنز هم خوب جواب می‌گیرد و خوشبختانه تا امروز که حدود یک هفته از زمان پخش این سریال می‌گذرد بازخوردها خوب بوده است.

این تهیه‌کننده در ادامه عنوان کرد: به نظرم تماشاگر امروز تخصصی‌تر نگاه می‌کند و موضوعات و لحن و ژانر باید جذبش کند تا آن را انتخاب کند ضمن اینکه هر شبکه مخاطب خاص خود را دارد که ممکن است از برنامه سایر شبکه‌ها استقبال نکند. با توجه به وضعیت اجتماعی و شرایط اقتصادی جامعه مخاطب دوست دارد برنامه‌های طنز تلویزیون بیشتر باشد و ساعتی را که پای این گیرنده سپری می‌کند شاد باشد و این باعث شد که ما در درجه نخست انگیزه داشته باشیم و دوم اینکه شبکه تخصصی است و تماشاگر خودش را هم دارد و حتی مخاطب جدید هم جذب می‌کند به نظرم انتخاب ما برای تولید سریال در شبکه نسیم، انتخاب درستی بود.

اکبری در پاسخ به این سوال که تولید سریال در شبکه‌ای که تاکنون پخش سریال نداشته است، یک ریسک محسوب می‌شود گفت: کار هنری در رسانه و حتی سینما ریسک است و بدون آن دست به حرکت جدیدی نمی‌توان زد. باید ریسک کنیم تا نتیجه بهتری دریافت کنیم و شرایط بهتری فراهم شود. ما هم ریسک کردیم و اولین سریال شبکه نسیم را تولید کردیم، امیدوارم که تا انتهای پخش این سریال موفق باشیم.

سریال “سفردرخانه ” روایت زندگی آقا کریم است که بعد از ۳۵ سال کار در کارخانه بازنشسته می‌شود، جایزه سفر به مشهد را از آن خود می‌کند و به همراه خانواده راهی مشهد می‌شود، اما در این راه اتفاقاتی برای او و خانواده‌اش به وجود می‌آید. حسن پورشیرازی، نسرین مقانلو، بهنوش بختیاری، امیر نوری، علیرضا مسعودی، خشایار راد و … ازجمله بازیگران این سریال هستند که در ۱۷ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای و به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه‌کنندگی عباس اکبری و سعید کمانی تولیدشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید