برخی ستاره‌های سینما گلخانه‌ای شده‌اند

    کد خبر :98350

بازیگر، کارگردان و مدرس تئاتر عنوان کرد که برخی ستاره‌های امروز سینما و تئاتر ما گلخانه‌ای شده‌اند که تا سر بیرون می‌آورند پژمرده می‌شوند. نمونه این افراد را قبل و بعد از انقلاب زیاد داشتیم.

محمود عزیزی پیشکسوت عرصه تلویزیون، سینما و تئاتر عنوان کرد: متأسفانه امروز ما در شرایطی کار تئاتر انجام می‌دهیم و دیگران را می‌بینیم که الگوها جابه جا شده و نوع نگاه یک نگاه دور اندیش نیست، سرمایه گذار است که در فاصله کم می خواهد سرمایه گذاری کند و سود ببرد.
وی با اشاره به اینکه مثل خیلی از جریانات جامعه ما تئاتر نیز دچار بحران‌هایی است، یادآور شد: اما اگر جوان میخواهد آینده خود را رقم بزند، سهم خواه باشد و کار کند الگویی مثل مشایخی، داود رشیدی، زنده یاد سمندریان را باید درنظر داشته باشد.

عزیزی در پاسخ به این سوال که ورود ستاره های سینما را در تئاتر چطور می بیند، گفت: خیلی از ستاره‌هایی که امروز می‌بینیم گل خانه‌ای هستند، اینها همینکه از گلخانه بیرون می‌آیند پژمرده می شوند، اما ستاره های ماندگار آنهایی هستند که راه درازی را باید طی کنند تا به عرصه تئاتر برسند، ما قبل و بعد از انقلاب هم نمونه چنین افرادی را داشتیم.

وی درباره پیشکسوتان و بزرگانی که در عرصه تئاتر پابه سن گذاشته‌اند گفت: مدیران و مسئولان باید کمک کنند تا این افراد در زندگی شان دچار مشکل نباشند و برای تامین مایحتاج نیاز مالی نداشته باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید