بازخوانی پرونده‌های جنایی؛

سقوط ۲ مسافر از اتوبوس شرکت واحد/ سقوط مرگبار پیرمرد با دست و پاهای بسته

    کد خبر :98321

راننده بی‌احتیاط اتوبوس شرکت واحد با باز گذاشتن در عقب اتوبوس باعث سقوط دو مسافر شد.

به گزارش  پویا؛ اخبار حوادث همیشه و در تمامی برهه‌های تاریخ مخاطبان «پَروپا قرصی» داشته و از ده‌های گذشته تا به امروز همچنان در زُمره پربازدیدترین اخبار قرار داشته است، از سالیان دور نیز تعداد زیادی از خوانندگان، روزنامه را می‌خریدند تا صفحه حوادث آن را بخوانند.

اکنون نیز با حضور خبرگزاریها و سایتهای خبری، هر روزه بخش قابل توجهی از پربازدیدترین اخبار هر رسانه‌ای به اخبار حوادث تعلق می‌گیرد و صحفه حوادث روزنامه‌ها همچنان پربازدید و پابرجاست.

برای بازخوانی حوادث و پرونده‌های جنایی در دهه‌های گذشته به سراغ اخبار حوادث یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار کشور در دهه 50 رفتیم و در قالب سلسله گزارشهایی به بازخوانی این پرنده‌ها البته با ادبیات و «قلم حوادث‌نویسی» خاص آن ایام(بدون دخل و تصرف در نحوه تنظیم آن) می‌پردازیم.

در ادامه به بازخوانی حوادث و وقایع جنایی هفتم مرداد 1355 می‌پردازیم.

پیرمرد دست و پا بسته از طبقه دوم سقوط کرد و مرد

بعد از ظهر دیروز مرد مسنی به نام غلامرضا در حالیکه طنابی به دست و پایش بسته شده بود از طبقه دوم یک ساختمان واقع در خیابان 45 متری سیدخندان به کف حیاط سقوط کرد و مرد.

سقوط پیرمرد مصادف بود با آتش گرفتن اتومبیل صاحبخانه، همسایگان که آتش گرفتن اتومبیل را دیدند به گروه امداد آتش‌نشانی اطلاع دادند و مأموران بلافاصله به محل رفتند و حریق را مهار کردند.

مأموران کلانتری 20 تهران جهت تحقیق به محل رفتند، گفته می‌شود غلامرضا حدود چند سال قبل در مشهد زندگی می‌کرده و پسر بیست ساله‌اش به علت ابتلا به سرطان جان سپرده است.

غلامرضا با مرگ پسر جوانش در یک حالت روحی شدید یک بار نیز دست به خودکشی زد ولی به موقع او را به بیمارستان رساندند، چون این مرد هنگام سقوط، به دست و پایش طناب بسته شده بود مأموران کلانتری 20 برای روشن شدن حقیقت امر به تحقیق پرداختند.

با سقوط دو مسافر از اتوبوس، راننده شرکت واحد زندانی شد

راننده بی‌احتیاط اتوبوس شرکت واحد که با باز گذاشتن در عقب اتوبوس باعث سقوط دو مسافر شده بود، با قرار 400 هزار ریال زندانی شد.

این راننده که احسان نام دارد بیش از ظرفیت اتوبوس، مسافر سوار کرده و در عقب اتوبوس را باز گذاشته بود، در میدان جلیلی دو نفر از مسافران از داخل اتوبوس به بیرون افتادند و زیر چرخهای عقب اتوبوس ماندند.

دو مسافر که از ناحیه پا دچار شکستگی شده بودند به بیمارستان سینا انتقال یافتند، پزشکی قانونی برای هر یک دو ماه طول درمان با معاینه مجدد نوشت.

بستگان دو مجروح علیه راننده بی‌احتیاط به پاسگاه کلانتری 17 تهران شکایت کردند، مأموران پاسگاه احسان را به کلانتری و از آنجا به دادسرای ناحیه سه تهران فرستادند و دادیار دادسرا راننده را با قرار 400 هزار ریال زندانی کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید