محسن هاشمی:

گودبرداری هیچ خطری برای برج میلاد ندارد/ فقط سالن همایش‌ها در خطر است

    کد خبر :98313

رئیس شورای شهر تهران گفت: گودبرداری مجاور برج میلاد هیچ خطری برای برج ندارد اما سالن همایش‌های برج میلاد را تهدید می‌کند.

به گزارش  تسنیم، افشین حبیب‌زاده در ادامه پنجمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به گودبرداری مجاورت سالن همایش برج میلاد اظهار کرد: ضروری می‌دانم شهرداری تهران عملیات پایدارسازی این گود را هرچه زودتر در دستور کار خود قرار دهد.

وی همچنین از مدیریت شهری درخواست چک کردن سنسورهای جابجایی و سیستم‌های ابزاری جدید برج میلاد را خواستار شد.

وی افزود: این گودبرداری خطرناک است و باید مورد توجه قرار بگیرد.

محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران با اشاره به تذکر مطرح شده از سوی حبیب زاده مطرح کرد: قبل از آغاز به کار رسمی شورا از طریق یکی از اعضای شورای چهارم به دلیل گودبرداری این موضوع و طولانی شدن آن عنوان شد که این گودبرداری تهدیدی برای برج میلاد است.

وی تصریح کرد: بعد از آن مشخص شد که این گودبرداری تهدیدی برای برج نیست و به همین جهت کمیسیون عمران پنجم توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و از مسئولان مربوطه دعوت و موضوع را بررسی کرده است.

رئیس شورای شهر تهران گفت: این گودبرداری هیچ خطری برای برج میلاد ندارد و تنها تهدیدکننده سالن همایش برج میلاد است.

هاشمی رفسنجانی ابراز امیدواری کرد که این موضوع هرچه زودتر مورد توجه شهرداری قرار بگیرد و سوءتفاهم های گذشته بین شوراف شهرداری و وزارت راه وشهرسازی پایان پذیرد.

وی گفت: در حال حاضر این پروژه معلق و متوقف شده است و سرمایه گذار آن بیش از دو سال است که آن را رها کرده و می‌طلبد به این موضوع رسیدگی شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید