سریال محبوب و قدیمی روی آنتن آی فیلم

    کد خبر :97948

مجموعه تلویزیونی «دزدان مادربزرگ» به زودی روی آنتن آی فیلم فارسی می رود.

«دزدان مادربزرگ» در سال ۱۳۷۵-۱۳۷۴ تولید و از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است و اولین قسمت از این مجموعه تلویزیونی ایرانی از چهارشنبه ۱۵ شهریور به نمایش گذاشته می شود.

در خلاصه داستان «دزدان مادربزرگ» آمد است: در روز عید غدیرخم پیرزنی که در منزلش به تنهایی زندگی می‌کند، منتظر فرزندانش است تا به دیدارش بیایند و سری به او بزنند. در این حین سه دزد جوان به طمع سرقت یک میراث گران‌بها که تصور می‌کنند به پیرزن رسیده است وارد منزل او می شوند و پیرزن را به عنوان گروگان به خانه خود می‌برند. پیرزن به جای نگرانی و ترس سعی می‌کند با خونسردی و آرامش جای خالی مادر را برای آن سه جوان پرکند. رابطه مهرآمیز و مادرانه پیرزن با سه جوان و جستجوی فرزندان پیرزن برای یافتن او ماجراهایی را رقم می‌زند …

نیکو خردمند، حسین پناهی، فرهاد جم، بهروز بقایی، افسر اسدی، گیتی معینی، مهوش وقاری، ملیحه نظری، جمشید گرگین، مهری ودادیان، حبیب اسماعیلی، اسماعیل داورفر، جهانگیر فروهر، منوچهر افسری، نادیا دلدار گلچین، لادن طباطبایی، بیژن بنفشه‌خواه، علی‌اصغر گرمسیری، محمدعلی ورشوچی و حسین معلومی بازیگرانی هستند که در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته اند.

سیمافیلم تهیه کنندگی این سریال را بر عهده داشته است و علی‌اصغر فهیمی‌فر نویسنده فیلمنامه، فریدون مسروری تصویربردار، حسین غفاری صدابردار، مهدی صباغ زاده تدوینگر، محسن شایانفر مدیرتولید و تقی محمودی مدیر تدارکات بوده اند.

«دزدان مادر بزرگ» از چهارشنبه ۱۵ شهریور هر روز ساعت ۱۶:۰۰ و در ۱۳ قسمت از آی فیلم فارسی روی آنتن می رود و بازپخش آن نیز در ساعت های ۰۰:۰۰ و ۰۸:۰۰ روز بعد به نمایش گذاشته می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید