جلودارزاده:مردم ایران امروز طعم آرامش و امنیت در کشور را به خوبی احساس می کنند

    کد خبر :97920

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران امروز طعم آرامش و امنیت در کشور را به خوبی احساس می کنند، آرامشی که پنج سال پیش حکمفرما نبود و کشور با مشکلات زیادی روبرو بود.

سهیلا جلودارزاده روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا با تاکید بر این که امید در چهار سال اخیر در کشور حکم فرما شده است، افزود: با تعامل، همراهی و همدلی سه قوه کشور به رشد و پیشرفت دست پیدا می کند و می توانیم به اوج برسیم.
وی یادآور شد: در روابط اجتماعی هرگاه عقل، منطق و رعایت حقوق جای زورگویی، استبداد و تجاوز به حقوق دیگران را بگیرد در آن شرایط اوضاع آرام می شود و مناسبات انسانی حاکم می شود.
نماینده مردم تهران در مجلس از نتایج روابط خوب انسانی، احساس امنیت و آرامش دانست که در انتخابات ریاست جمهوری شاهد این امنیت و آرامش بودیم.
جلودارزاده خاطرنشان کرد: امروز دیگر مهم نیست که چه کسی فرماندار و استاندار می شود مهم این است که رویه عدالت در کشور حکم فرما شود و اعتماد و آرامش در جامعه وجود داشته باشد.
وی یادآور شد: امروز احزاب جدیدی در حال شکل گیری هستند که در کنار احزاب باسابقه فعالیت خواهند کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما از یک دوره غارت گری عبور کرده ایم، پنج سال پیش چنین شرایطی را نداشتیم، ما بعد از آن سال ها باید اعتماد و آرامش عمیقی در کشور ایجاد کنیم که خدا رو شکر در حال شکل گیری است.
جلودارزاده تاکید کرد: ما پنج سال پیش با موج های مخرب زیادی رو به رو بودیم، ولی امروز این موج های مخرب وجود ندارد، امروز جوانان با چشم های تیزبین کژی ها را می بینند و نقد می کنند، دیگر بدبینی ها نسبت به گذشته وجود ندارد و جامعه به یک آرامش دست یافته است.
وی در ادامه مناسبات مجلس و دولت را مثبت ارزیابی کرد و گفت: امروز مجلس و دولت رابطه خوبی با هم دارند و ما شاهد تعامل خوب میان آنان هستیم،
عضو فراکسیون امید مجلس با تاکید بر این که تعامل سه قوه و گروه ها و احزاب سیاسی در رشد و پیشرفت کشور تاثیرگذار است یادآور شد: امروز با تعامل، همراهی و همدلی می توانیم به اوج برسیم و گروه ها و احزاب به این نکته رسیده اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید