امروز تعامل گروه ها و احزاب بهتر از قبل شده است

  • سیاسی
  • دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ۱۴:۳۳
    کد خبر :97914

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی فضای سیاسی کشور را بسیار بهتر از گذشته توصیف کرد و گفت: مردم با انتخاب دکتر روحانی خواهان آرامش و دوری از افراط گرایی شدند و امروز شاهدیم تعامل گروه ها، احزاب و قوای سه گانه بسیار بهتر از قبل شده است.

بهرام پارسایی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: زمانی که مردم در عرصه سیاسی کشور مشارکت می کنند، پای صندوق های رای می روند و با رای بالا حماسه می آفرینند، نشان می دهند که همه به دنبال آرامش هستند.
وی با تاکید بر این که امروز مجلس و دولت در راستای حل مشکلات موجود با هم گام بر می دارند، اظهارکرد: 80 درصد ترکیب مجلس نهم در مجلس دهم تغییر کرد و این مجلس همراه و همدل با دولت است، این همراهی و همدلی مجلس با دولت، گامی رو به جلو و در راستای ثبات کشور است.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در گذشته شاهد افراط های در کشور بودیم ولی مردم با رای به دکتر روحانی خواستند که فضا از افراط گرایی دور شود و آرامش به جامعه باز گردد، از این رو امروز نیز دولت باید پاسخ مطالبات مردم را به بهترین شکل دهد.
پارسایی ادامه داد: امروز تعامل گروه ها و احزاب و قوای سه گانه بسیار بهتر از قبل شده است، همه باید بدانند که با وحدت و همدلی می توان در راستای پیشرفت و تعالی کشور گام های موثری برداشت.
وی تاکید کرد: مجلس دهم و دولت دوازدهم همراهی بسیار خوبی دارند، انتظار ما این است که قوای سه گانه با حفظ استقلال خود در راستای مطالبات به حق مردم گام بردارند و به دور از تنش و افراط گرایی حرکت کنند.

**فردا، نخستین جلسه هیات رییسه جدید فراکسیون امید مجلس
بهرام پارسایی افزود: نخستین جلسه هیات رییسه جدید فراکسیون امید مجس فردا تشکیل می شود و برنامه ریزی های یک سال آتی این فراکسیون مشخص می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید