«جنبش ۹۶درصدی» در حمایت «قالیباف» اعلام موجودیت کرد

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۴:۴۶

ستاد مردمی جنبش ۹۶درصدی حامیان محمدباقر قالیباف با صدور اطلاعیه‌ای اعلام موجودیت کرد.

متن کامل این اطلاعیه به‌شرح زیر است:

بسمه تعالی

دولت یازدهم طی قریب به 4سال گذشته به‌جای غنیمت شمردن فرصت گرانقدر خدمتگزاری، بخش عمده‌ای از همت و ظرفیت خود را برای تولید و انتصاب انواع سیاه‌نمایی‌های وضع کلی مملکت صرف کرد.

در حالی که مهمترین پیام انقلاب اسلامی ایران این بود که زیر سلطه مفسدین رانت‌خوار و اشرافیت زورگو نخواهیم رفت. چه شده است که بعد از 37 سال از پیروزی انقلاب دوباره این 4 درصد بر ارکان اجرایی مملکت حکمرانی می‌کنند که نه‌تنها به مردم پاسخگو نیستند، بلکه با بی‌تدبیری هیچ گونه خدمتی به مردم انجام نداده و حقوق ملت ایران از جمله پرداخت یارانه را که حق طبیعی مردم شریف ایران است برای خود عذاب می‌دانند.

این رفتار ناشایست و ضداخلاق میان افکار عمومی به‌عنوان مهمترین سند ناتوانی دولت 4درصدی‌ها بوده و در مقاطعی گوناگون اعتراض شدید مردم را نیز در پی داشته است.

بر همگان روشن است که کارخانه دروغ‌پردازی‌ها و اتهام‌زنی‌های دولت یازدهم، همه تولیدات منفورش را طی قریب به 4 سال گذشته راهی بازار افکار عمومی کرده و نتیجه آن بر همگان اظهر من الشمس است.

حال 96 درصد مردم خونشان از این تبعیض به جوش آمده است و در  29اردیبهشت یک‌صدا دولت مردم را فریاد خواهند زد و خادم ملت جناب آقای محمد باقر قالیباف با صداقت و روحیه‌ای جهادی این خواست عمومی را با برچیدن این 4 درصد از سفره انقلاب اسلامی جواب خواهد داد.

و من الله توفیق

ستاد مردمی جنبش 96درصدی حامیان دکتر محمدباقر قالیباف

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید