تخصص‌گرایی معیار مردم برای انتخاب کاندیداهای شوراها باشد

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۲:۵۹

نماینده مردم سنندج در مجلس گفت: تخصص در امور شهری ملاک مردم برای انتخاب کاندیداهای شوراهای شهر و روستا باشد.

سیدمهدی فرشادان نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات شوراهای شهر و روستا، گفت: مشکلات شهرها با حضور افراد با تجربه و قدرت مدیریت بالا و همین‌طور متخصص در حوزه مسائل مختلف مرتبط با مدیریت شهری حل می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم نمایندگان خود را در شوراهای شهر با توجه به نیازهای خاص شهرشان و تخصص‌هایی که کاندیداها  دارند انتخاب کنند، گفت:  چرا که اعضای شوراها قرار است سرنوشت آن شهر را تعیین کنند.

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید افراد کاردان، دلسوز، متخصص و همچنین افراد سالم از نظر مالی وارد شوراها شوند، افزود: اعضای شوراها باید تلاش کنند وارد موضوعاتی مانند بحث‌های جناحی و سیاسی و همچنین مباحث حاشیه‌ای نشوند، چرا که ورود به حاشیه‌ها آنها را از خدمت به مردم باز می‌دارد.

فرشادان با بیان اینکه مردم با انتخاب خود افراد متخصص و توانمند در امور شهری را وارد شوراها کنند، تأکید کرد: قطعا مردم می‌توانند با انتخاب مناسب اعضای شورای شهر و به تبع آن انتخاب شهرداران از سوی اعضای شوراها در چهار سال آینده بر وضعیت و امور عمرانی و شهر سازی، شهرشان مؤثر باشند.

 عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: قطعا انتخاب مناسب مردم در روز انتخابات پس‌اندازی برای 4 سال آینده آنها خواهد بود تا بتوانند بر سرنوشت امورات، توسعه و آینده شهرشان حاکم باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید