تمدید ۳ ماهه زمان تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۲:۵۵

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ذخیره فرهنگیان گفت: تقاضای تمدید ۳ ماهه بررسی بیشتر پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان به هیئت‌رئیسه مجلس تقدیم می‌شود.

جبار کوچکی‌نژاد رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندق ذخیره فرهنگیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند بررسی پرونده این تحقیق و تفحص، اظهار داشت: اعضای هیئت تحقیق و تفحص صندوق ذخیره فرهنگیان در حال جمع‌بندی و تحقیق درباره صندوق ذخیره فرهنگیان هستند.

وی با بیان اینکه مدارک و مستندات جدیدی به هیئت‌رئیسه هیئت تحقیق و تفحص صندوق ذخیره فرهنگیان رسیده، گفت: افراد مختلفی هم به منظور ارائه توضیحات به دادسرا احضار می‌شوند و آنها نیز گزارشاتی را به اعضای تحقیق و تفحص صندوق ذخیره فرهنگیان ارائه می‌دهند.

نماینده مردم رشت در مجلس تصریح کرد: کارشناسانی  از سوی هیئت تحقیق و تفحص در بانک سرمایه مستقر شده‌اند و همچنین اعضای این  هیئت، نشست‌هایی را با مسئولان دستگاه‌های مختلف نظارتی، قضایی و امنیتی به منظور بررسی بیشتر این پرونده برگزار می‌کنند.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه نیاز به تمدید سه ماهه بررسی پرونده تفحص از این صندوق به دلیل حجم پرونده، کمبود زمان و تکمیل پرونده وجود دارد، تصریح کرد: تقاضای تمدید سه ماهه برای تحقیق و تفحص بیشتر درباره پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان هفته آینده تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید