آقای کارگردان: غلط می‌کنم اگر باز هم فیلم بسازم!

    کد خبر :97716

کارگردان فیلم “قلب سفید قاصدک‌ها” گفت: من به معنای واقعی زندگی‌ام را در سینما از دست داده و ورشکست شده‌ام و همین عاملی بود تا بعد از آن فیلم خانه نشینی شوم. از این به بعد غلط می‌کنم به سمت ساخت فیلم بروم.

علی رویین‌تن تهیه کننده و کارگردان سینما درخصوص آخرین فعالیت‌های خود در عرصه سینما گفت: در حال حاضر هیچ کاری نمی‌کنم، در خانه نشسته‌ام. فیلمنامه نوشته و فیلم می‌بینم و اگر کلاهم سمت سینما بیفتد دیگر برای برداشتنش نمی‌روم.

وی درباره شکست اقتصادی فیلم “قلب سفید قاصدک‌ها” افزود: وقتی فیلم شما بازیگر چهره نداشته باشد و یا با مضمون دفاع مقدس یا کودک ساخته شود هیچ جایی آن فیلم را اکران نمی‌کند. فیلم “قلب سفید قاصدک‌ها” تنها یک سالن و یک سانس داشت، با این وضعیت ناعادلانه چطور انتظار دارید کار بفروشد.

کارگردان فیلم “باغ بهشت” با اشاره به بی اثر بودن اعتراضات به وضع موجود سینما تصریح کرد: جا برای اعتراض هست و من هم می‌توانم این عمل را انجام دهم اما به واقع برای بی عدالتی به چه کسی و چرا اعتراض کنم، آن هم وقتی هیچ جوابی به من داده نمی‌شود.

وی شکست اقتصادی فیلم قلب سفید قاصدک‌ها را ویرانگر دانست و ادامه داد: من به معنای واقعی زندگی‌ام را در سینما از دست داده و ورشکست شده‌ام و همین عاملی بود تا بعد از آن فیلم خانه نشین شوم. از این به بعد غلط می‌کنم به سمت ساخت فیلم بروم. وقتی هیچکس فیلم دفاع مقدسی و کودک را جدی نمی‌گیرد برای چه باید به ساخت فیلم فکر کنم.

رویین‌تن با اشاره به دوری طولانی مدت خود از سینما خاطرنشان کرد: این روزها اگر بخواهید در سینمای ایران موفق شوید باید فیلمتان هیاهوی الکی داشته باشد. اگر بخواهید فیلم سالم و بی هیاهو بسازید کسی به آن توجه نمی‌کند. من به سینما آمدم تا اندیشه‌های آرمانی خود را اعتلا ببخشم و نمی‌توانم مثل این فیلم‌های بفروش بسازم چون این قبیل آثار را به هیچ عنوان دوست ندارم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید